Oprettet November 29, 2012 Det sner heldigvis ikke her i Odense. Pyh. Hvad med hos jer? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Nix ingen sne her det havde da ellers været sjovt, så kunne vi hente Leo på hans nye ski fra børnehave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Ja, det sner her i Sydtyskland :) Det er nu meget hyggeligt, men ikke noget der bliver liggende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Ikke her i Skive - desværre! :( Det havde ellers være HYGGELIGT!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Der sneer også i det nordjyske :) Har sneet det meste af dagen, det begyndte i nat omkring kl. 3, men har så haft en lille pause indtil omkring kl. 8, hvor det så har sneet siden :loveshower Det kan ses, men det er noget vådt noget ;) Men det er nu Super hyggeligt, når man nu har fået pyntet til jul og vi har smidt Far til 4 i byen på :yay Det er den de fleste kender som Julebal i nisseland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Her i Brabrand har det sneet :) Super hyggeligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Kan se at det sneer lidt her i Randers, men det bliver ikke liggende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Og nu sner det i Odense Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det sneer ikke her i Vejle.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det sner ikke på Frederiksberg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det sner ikke her i Stoholm... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Her i harlev fik vi sne i formiddags Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 helt ærlig, jeg aner det ikke, er lige vågnet. Men det sneede, da jeg kørte hjem i morges... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Jeg er på besøg hos mine forældre og her sner det ikke mere, men det har gjort det hele dagen Billede taget fra mine forældres terrasse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Jeg er på besøg hos mine forældre og her sner det ikke mere, men det har gjort det hele dagenBillede taget fra mine forældres terrasse Og nu sner det igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det har sneet her i Silkeborg men det bliver ikke liggende selv om det er piv koldt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 øv det betyder jeg skal køre tidligere iaften, hader at i snevejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Så har vi sørme også fået en lille bitte smule sne her i Stoholm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Og nu sner det i Odense Skulle lige til at sige at det fik du jinxet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Og der er også kommet lidt i Skive nu :D Det er dog stoppet igen, og det var dælme ikke særligt meget.. Men det var der :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Det sner lidt på Bornholm og så er det bare hammer koldt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 det sner i Slagelse, men det bliver ikke liggende :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Ingen sne i Herning, men i formiddags da jeg var i Holstebro, dalede der en smule, dog blev det ikke liggende :jul11: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Ingen sne i Haderslev :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites