Oprettet November 29, 2012 Jeg er jo fuldstændig til glimmer og lir - jo mere jo bedre :) Så jeg fald pladask for disse sko her - tror de vil gøre sig godt til et par skinny jeans eller den lille sorte :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det er da nytårsskoene :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Årh hvor er de fine altså :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Det er da nytårsskoene :D he i år bliver nytåret fejret i Niseko i Japan, hvor det dumper ned med sne. Så de her må pænt blive hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Kan da lige smide et link, det er en af mine bryllupsklar kunder, og de har virkelig mange fine sko til meget fornuftige priser. fest-sko.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Årh wauw!! Jeg glæder mig som en gal til at kunne gå i hæle igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 ååh hvem der bare måtte shoppe sko Ki :rolleyes men efter mit lidt for dyre køb i august må jeg hellere vente lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 ååh hvem der bare måtte shoppe sko Ki :rolleyes men efter mit lidt for dyre køb i august må jeg hellere vente lidt ;) Armen Mette du holdt jo gang i USA's økonomi i de 14 dage, det er stærkt gået :gp De her sko er faktisk rigtig billige, de kostede ikke mere end 600 hvilket er et fund. Nu er jeg spændt på, hvordan de sidder, hvis det viser sig, at de er super, så bliver jeg nødt til at have nogle flere derfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 smukke smukke sko, og farligt at gå ind på den hjemmeside Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Hvor er de flotte :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Uh hvem der dog bare kunne gå i sådanne sko. :rolleyes De er dæleme flotte. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Åhh jeg elsker alt med glimmer <3 Men eftersom jeg har brugt over MANGE penge på 2 par vinterstøvler, så skal jeg vist spare <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites