Oprettet November 28, 2012 Jeg har gået til spinning rimelig regelmæssigt under min graviditet - og det er gået rigtig fint. Jeg har bare sat styret op efterhånden som maven er vokset. I dag var jeg afsted igen, men under næsten hele timen var min mave helt hård som en sten (plukkeveer?) Det gjorde ikke ondt eller noget. Er der noget i vejen for at træne, når maven gør sådan? Kan man fortsætte? Eller er det kroppens måde at sige, at man skal stoppe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Jeg ville tage det som kroppen der siger fra Jeg har hvertifald altid fået afvide at når man har pluk veer så skal man holde pause til den er gået over og det lyder til at du ville skulle holde pause hele timen så Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Når du kan mærke at det direkte fremprovokerer plukveer, ville jeg stoppe.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Det er helt klart et tegn på at din krop har brug for en pause. Spinning... Puha du er sej! Jeg får plukveer af at gå rundt mede i netto og handle :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Jeg dyrkede sport 4-5 gange om ugen hele min graviditet og havde det nogle gange som du beskriver! De gange satte jeg farten helt ned og kørte stille og roligt (cyklede i skoven og ku derfor ikke bare stige af før jeg var hjemme), eller holdt en pause ved bassinkanten i svømmehallen. Men fordi det er sket en gang behøver det ikke være sådan næste gang! Hvis jeg havde stresset for meget den dag jeg dyrkede sport eller spist kort tid forinden (ved ikke hvorfor det gav plukveer) skete det som regel men andre dage var der ingen problemer! Sejt at du stadig er igang og bliv endelig ved hvis kroppen holder til det!! Jeg var i top form til min fødsel og opfattede den derfor ikke som anstrengende til trods for, at der gik ting galt og den derfor trak ud! Man kommer sig også væsentlig hurtigere bagefter, hvis man er i form inden, så det kan anbefales... Hvis altså kroppen ikke siger fra og det mærker man jo bedst selv:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Jeg fortsatte med at spinne, og der har ingen problemer været. Så jeg tror bare, at det har været den ene gang, at min mave ikke rigtig gad træning :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites