Oprettet November 27, 2012 Nu synes jeg det er på tide at vi får lavet en termins liste, aå vi også kan se hvor mange vi enlig er. Så hvis i vil sende mig en besked med jeres termins dato, køn og jeres brugernavn så vil jeg oprette en liste med vores navne :7himmel Termins Liste for April mødrene :loveshower Ctlb: Termins dato 3 April. Venter en lille dreng. Jasmin32: Termins dato 7 April. Venter en Lille Dreng. Katarina: Termins dato 12 April, Kønnet skal være en overraskelse. Mariar: Termins Dato 12 April. Venter en lille Dreng. Søttepigen: Termins dato 13 April. Venter en lille Dreng. MLM: Termins dato 19 April. Venter en lille pige. Trine H: Termins dato 22 April. Venter en lille Pige. TBH: Termins dato 28 April. Venter en lille Pige. BabyMuf: Termins dato 29 April. Venter en lille pige Lige pt er vi 9 som har Termin i April måned. 4 venter en lille dreng 4Venter en lille pige 1 Vil ikke vide kønnet . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Hej, God ide! Jeg hedder Katrin. Mit brugernavn er BabyMuf. Jeg er 37 år og venter vores første barn. Jeg har termin d. 29. april, og det bliver en pige :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Du er blevet skrevet ind :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 MLM vores 3 barn, termin d 19 April Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Hej, Mit navn er Maria. Brugernavn Mariar Jeg har termin 12 april, vi venter en dreng. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Jeg hedder Jasmin, er 32 år og vi venter vores første barn den 7. april - en lille dreng :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 MLM: Ved du hvilket køn det er? Bare så jeg ved hvad jeg helt præsis ´hvad jeg skal skrive i listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2012 Hejsa. Jeg hedder Trine og venter vores første barn d. 28. april. Det bliver en lille pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2012 Hej. I kan også sige mig på til fødsel i april. den 13 og vi venter os en lille dreng. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2012 MLM: Ved du hvilket køn det er? Bare så jeg ved hvad jeg helt præsis ´hvad jeg skal skrive i listen :) Ja det gør jeg nu fn PIGE <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Så er de sidste blevet skrevet ind også.. Så nu er vi oppe på 7 der har termin i April :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 tamin 3-4-2013 køn: dreng. Bruger navn ctlb. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Jeg har termin d. 22/4 og venter en pige. Det er vores 3. barn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2013 Velkommen til de sidste. Og i er blevet tilføjet på Listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2013 Velkommen til de sidste. Og i er blevet tilføjet på Listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites