Oprettet November 27, 2012 Hej piger, jeg er i uge 34+1 i dag og i aftes da jeg skulle sove gjorde det rimelig ondt allernederst i højre side af maven, sådan lige opover lysken,mdl'et føltes som om nogle rykkede i mig, meget ubehageligt pg når de jag kom, kunne jeg også mærke det i balle og øverst i benet, senere fik jeg samme smerter nederst i venstre side, men højre var værst. Troede på et tidspunkt jeg var ved at få veer, det varede 30 min ón and of. Har nogle af jer oplevet det? Er det ledbånd der giver sig eller plukveer eller tegn på kroppen gør sig klar? Min lillem bønne var også vildt aktiv under det og masede vildt i maven? Fik også stik i skeden og tyngdefornemmelse da jeg prøvede at rejse mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Puha, jeg vil passe lidt på med at gøre mig klog på hvad dine smerter præcist skyldes. Min første tanke er at det lyder normalt, men hvis det bliver ved (eller du oplever det igen), så ville jeg kontakte lægen eller fødemodtagelsen og snakke med dem. Hvis det kun lige var en enkeltstående oplevelse, der ikke fortsætter, så ville jeg ikke bekymre mig. Jeg oplevede også mange forskellige smerter i min graviditet og fik at vide at alt var normalt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Jeg har også haft ondt nederst i højre side, kun når jeg har lagt ned, men til gengæld så meget at jeg ikke kunne røre mig så længe det stod på og det har kun varet kort tid af gangen og det er heldigvis ikke sket så mange gange, hvad det har været ved jeg ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites