Oprettet November 27, 2012 Nu vil jeg også vise min lille trold frem :) Her er Charlie 1 dag gammel: Og her er han 2 dage gammel: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Et af de første refleks, sove smil :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 :wub Han er da bare for kær! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Min lille kålorm: Og en lille fod: En måned gammel og fyldt med hormon knopper Lækkerlaps Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Indlagt til observation med hjertet En to måneder gammel Charlie Mor & Charlie Hele den lille familie - taget en Lørdag formiddag, hvor vi fjollede lidt med kameraet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Så blev Charlie 3 mdr. og det fejres med et dejligt smil Hånden smager bare SÅ godt Savlemikkel ;) Er så smaskforelsket i den fyr Skønne lille fyr :loveshower :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 :wub Han er da bare for kær! Tak!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Skønne billeder :) Synes savlebilledet er fantastisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Nøj han er altså bare for lækker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Skønne billeder :) Synes savlebilledet er fantastisk :D Nøj han er altså bare for lækker :loveshower Tak skal i have :) Er ret tosset med den lille fyr :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Nåhr hvor er han dejlig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Uh en lille lækkermås - han ligner godt nok jer begge rigtig meget, ham kan i ikke løbe fra ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Nåhr hvor er han dejlig :biglove Uh en lille lækkermås - han ligner godt nok jer begge rigtig meget, ham kan i ikke løbe fra ;) Taaaak skal i have :D Og tak - jeg synes også at han ligner mig, bare lidt ;) Selvom alle, næsten, siger at han ligner sin far! Der er faktisk kun en der har sagt at han ligner mig... Selvom han jo mest ligner sig selv. Men dejligt at høre at ens søn har samme træk som en selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Hvor er han skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Hvor er han skøn :loveshower Tak søde du :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Han er bare smækker-lækker, ham Charlie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Han er bare smækker-lækker, ham Charlie :loveshower Tak søde Sofie! Jeg er nu også ret tosset med din Lucas :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2012 Hvor er han bare dejlig! En rigtig lille flæskebasse er han ved at blive! Utroligt så hurtigt de vokser og får mere karakter og endnu mere skønhed! Jeg kan godt forstå du er vild med ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2012 Hvor er han bare dejlig! En rigtig lille flæskebasse er han ved at blive! Utroligt så hurtigt de vokser og får mere karakter og endnu mere skønhed! Jeg kan godt forstå du er vild med ham :) Ja han er da en lille flæskebasse ;) Tak!! Ja - det går stærkt, men synes kun at de bliver mere og mere sjove, hvis man kan sige det sådan ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 :loveshower :7himmel :wub (han skal have alverdens hjertesmileys, din lille Superman...søde, søde Charlie) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 :loveshower :7himmel :wub (han skal have alverdens hjertesmileys, din lille Superman...søde, søde Charlie) Århh tak Cecilie ;) Jeg var i H&M i sidste uge og var liiiige ved at købe den der supermans natdragt ;) Tænkte på dig da jeg så den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Han er bare verdens lækreste nevø!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Han er bare verdens lækreste nevø!!! Nåårh! Tak søs :) Jeg synes nu også at mine to nevøer er ret så lækre!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Lidt nyere billeder skal der da lige ind :) Her er Charlie 4 mdr. Charlie er ret interesseret i sine fødder: Supermanden med mormor Juleaften: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2013 Hvor er han bare fin! :loveshower Fantastisk udtryk på første billede! Og elsker det nuttede lille slips han har på juleaften :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites