Oprettet November 26, 2012 mangler inspiration til bøger jeg kan låne på biblioteket.. er totalt bog-narkoman :D så kom med nogle gode forslag.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Altså den er overhovedet ikke sjov men jeg blev ret fanget af "Hunger Games" den første og anden bog (jeg venter stadig på at få den tredje hjem...). Dem vil jeg varmt anbefale :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Shopoholik bøgerne af Sophie Kinsella, bøger af Marian Keyes, nynnes dagbog 1-4 :) The cupcake café (kan ikke huske forfatteren) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Nynnes dagbog vil jeg også godt anbefale. Især 1'eren, der grinede jeg højt ud i rummet mens jeg læste den :D Synes måske 3'eren og 4'eren er lidt for alvorlige og lidt for lidt sjove for min smag, men kunne ikke lade være med at læse dem alligevel :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2012 Det ser ud til at jeg har lidt at vælge imellem :) nynnes dagbog har jeg læst de 3 første af.. Og 4'eren er reserveret på biblioteket nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Berlinerpoplerne er også skide skæg.. Fordi det er en så dysfunktionel familie der beskrives Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 Hvis du ikke allerede har læst den - To streger tusind tanker. Jeg grinede i hvert fald højt da jeg læste den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2012 hvis du er til ungdomsbøger, så Martin og Victoria og Victorias år. Jordens børn serien, den kan man altid læse flere gange. Borte med blæsten serien, eller Anne fra Grønnebakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Hvis du ikke allerede har læst den - To streger tusind tanker. Jeg grinede i hvert fald højt da jeg læste den :D Den er allerede blevet reserveret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Berlinerpoplerne er også skide skæg.. Fordi det er en så dysfunktionel familie der beskrives Den lyder da spændende. Den må jeg også huske :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 hvis du er til ungdomsbøger, så Martin og Victoria og Victorias år. Jordens børn serien, den kan man altid læse flere gange. Borte med blæsten serien, eller Anne fra Grønnebakken Jeg ELSKER ungdomsbøger. Og biografier er også et hit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Hvor lagde jeg babyen? Michael Laudrups tænder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Hvor lagde jeg babyen? Michael Laudrups tænder Dem har jeg allerede læst ;) de er også gode Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2013 skal vi ikke lige have noget ny inspiration? har i læst nogle gode bøger for nylig som i vil anbefale? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2013 Hvad genre er vi ude i ? Den "nyeste" jeg har læst for nyligt er "Den grønne mil" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2013 Nu er jeg kun til krimi, så jeg vil sige alle af Camilla läckberg og Lisa marklund. Hvis de skal være sjovere så er jussi adler Olsens bøger om afdeling q også rigtig gode Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2013 Det er sådan lidt forskelligt.. Chick-lit, biografier, virkelighedens verden, ungdomsbøger, krimier.. Det er det jeg primært læser.. Og så elsker jeg humoristiske bøger såsom Hvor lagde jeg babyen? Nynnes dagbog osv.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites