Oprettet November 26, 2012 Bare lige et tude indlæg fra mig ;( Min krop fatter simpelhen ikke og være gravid begge mine tidligere graviditeter har været præget af alverdens komplikationer ( svangerskabs forgiftning, mega meget vand i kroppen , konstant blære betændelse og cyste i lungen ved den yngste søn samt div små ting ) denne gang troede jeg og håbede at det blev en drømme graviditet men men jeg blev klogere ;( nu 8 uger før termin har jeg fået begyndende svangerskabs forgiftning mine ben er som træ stammer, bækkenløsning , og flowet til lille søster er heller ikke optimalt og oven idet så har jeg nu også fået øjen migræne helt ærligt tror ikke man kan være mere uheldig og jeg kan slet ikke tage min krop seriøs længere nu må den snart makke ret og forstå hva det drejer sig om jeg troede jeg kunne tulle rundt og hygge mig og gøre klar til termin men nu skal jeg til kontrol min 1 gang om ugen og hvis symptomerne bliver værre skal jeg selvfølgelig til flere undersøgelser :( Håber december går hurtigt jeg gider ikke alt det bøvl her :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Øv bøv altså - sender lige en KÆMPE :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Hold da op, klem og tanker til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Hold da op, det lyder godt nok til du er meget ramt, og nej det er ikke nemt at nyde graviditeten med smerter og adskillige skavanker ,sender en masse :kram :kram :kram :kram til dig , kan godt forstå du er træt af din krop lige nu, men husk på, at om ganske kort tid, kommer der noget fantastisk til jer :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites