Kiarra

Et desperat skrig om vejledning

33 indlæg i dette emne

Og så fandt jeg også lige den her side, hvor man kan hente en goodybag forskellige steder i landet. Så ved jeg ikke om du bor i nærheden af et af stederne. Du kan se under "Produkter til far, mor og baby" i menuen på siden hvad der er i goodybag'en og så selv vurdere om det er besværet værd at hente den :)

http://www.ecolabel.dk/aktuelt/PaaMaerkerneForDigOgBabyen/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Kiarra

Jeg bliver simpelthen så glad over, at vi har så mange søde tøser herinde, der med det samme kommer med alle deres super gode råd til dig :respekt

Som du nok allerede har luret, så er dette forum fantastisk til at søge hjælp og vejledning og få et klap med på skulderen.

Jeg vil egentlig bare byde dig velkommen og ønske dig og din mand rigtig meget tillykke med graviditeten, jeg er sikker på, at I nok skal klare den sammen.

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trådstarter jeg mener overhovedet ikke i planlægger barn efter økonomiskhjælp fra kommunen. Men det var svar til DitteJ og min egen uenighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ Mette A;

Tusind tak for det, det lyder beroligende :) Dejligt, at man ikke bliver smidt ud for hurtigt på hospitalet.

Og tak for råd om startpakker og diverse gratis ting, jeg går på jagt! Det lyder til, at der er en god del hjælp at hente dér.

@ Ki Schou;

Tak for velkomsten og lykønsninger :) Ja, bestemt, jeg er langsomt ved at falde til, det har virkelig hjulpet mig, al den hjælp jeg allerede har fået herinde.

@MLM;

Ah, helt i orden, godt at vide. :) Ville være så ked af, hvis jeg gav sådan et indtryk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ Mette A;

Tusind tak for det, det lyder beroligende :) Dejligt, at man ikke bliver smidt ud for hurtigt på hospitalet.

Og tak for råd om startpakker og diverse gratis ting, jeg går på jagt! Det lyder til, at der er en god del hjælp at hente dér.

@ Ki Schou;

Tak for velkomsten og lykønsninger :) Ja, bestemt, jeg er langsomt ved at falde til, det har virkelig hjulpet mig, al den hjælp jeg allerede har fået herinde.

@MLM;

Ah, helt i orden, godt at vide. :) Ville være så ked af, hvis jeg gav sådan et indtryk.

Overhovedet ikke nærmere det modsatte i mine øjne.

Hvor langt et du henne nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ MLM;

Jeg er 10 uger henne nu.

Altså, det tror jeg i hvert fald nok - jeg ved ikke helt, hvad det betyder, når man skriver + og så et tal bagefter.

Jeg har bare talt fra den første dag i min sidste periode, og det er 10 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ MLM;

Jeg er 10 uger henne nu.

Altså, det tror jeg i hvert fald nok - jeg ved ikke helt, hvad det betyder, når man skriver + og så et tal bagefter.

Jeg har bare talt fra den første dag i min sidste periode, og det er 10 uger :)

Når man skriver eksempelvis 10+4. Betyder det at man er 10 uger og 4 dage gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Kawon;

Aaah, er det bare sådan? Det er jo nemt nok at forstå så, tak for forklaringen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER