Guest

kære Ki og Martin og alle andre BKere

15 indlæg i dette emne

Kære Ki og Martin

Får i nogensinde TAK for det i har skabt med Babyklar? Får i nogensinde at vide at Babyklar gør en forskel for nogen af os?

Og til alle BK tøsserne:

For mig betyder BK at jeg aldrig er ensom i min Barsel, at jeg mens jeg var gravid altid havde nogen til at holde med mig i hormon flippende, heppe på en snarlig fødsel i overtidenog til at berolige mig når jeg blev nervøs. BK betød så meget for mig at jeg under fødslen live opdaterede også kl 4 om natten. BK er grunden til at jeg vidste det jeg skulle vide om fødslen, så da det hele gik galt, så blev jeg ikke bange.

Jeg kan ALTID læsse af herinde og ingen dømmer.

BK er anderledes end andre baby forums, for babyklar er for mig en samling af fantastiske mennesker som jeg føler jeg kender en del af, og så er der 6 fantastiske piger jeg kan kalde mine veninder nu - takket være BK.

BK giver mig overskud på de trætte dage, trøst på de triste og et godt grin på de gode dage. BK pigerne interesserer sig oprigtigt for hinanden og i de svære beslutninger er der altid nogen til at sige "det er ok". Der er altid en krammer at få når man har brug for det. Og egentlig er forumet bare fyldt med masser af god karma.

Vi er ikke altid enige herinde, så ville det jo også være kedeligt, men diskussionerne er sobre og konstruktive (syntes jeg).

Jeg nyder at dele mit liv som mor med alle jer der gider læse med, og jeg nyder at læse med hos jer andre - ville dog ønske jeg havde mere tid så jeg kunne følge med hos alle. Jeg elsker at se billeder af alle guldklumperne. Jeg elsker at jeg altid kan få et godt råd, men mest af alt så elsker jeg bare at være en del af BK-fællesskabet.

Det jeg prøver på at sige er at BK gør en forskel for mig og det syntes jeg i allesammen skal vide og have tak for.

:lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk

Del dette indlæg

:ditto

Og :kram2 til dig, fordi du altid er klar med et kram eller godt råd, selv om natten, når man lige mangler det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh Maja.. Du er så forbandet god til at få sat ord på de ting jeg ofte ikke engang ved at jeg føler! :sc

Elsker simpelthen at følge dine indlæg og tråde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Jeg har endnu ikke mødt nogen IRL der forstår hvad det er jeg har i BK - man skal have prøvet det for at vide det! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tak til Ki og Martin og til alle BK brugere for et helt igennem fantastisk forum :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, du har SÅ ret!!

Jeg har mødt et par fantastiske piger igennem dette forum - flere kan jeg kalde mine veninder i dag :loveshower

BK er et fantastisk sted!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh man får jo næsten helt tårer i øjnene, men hvor har du ret :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak for dette dejlige indlæg, vi er meget glade for at læse dette.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak for dette dejlige indlæg, vi er meget glade for at læse dette.

:kram2

Det er mig der siger tak - nogle gange glemmer man at sige det når man påskønner noget, men det er bare så vigtigt at få sagt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg siger også mange tak for dette skønne forum, og alle de dejlige mennesker der er herinde.

Skønne skønne mennesker :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :lovebk :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig stemningen er helt speciel god herinde.

Tak for de søde ord :blush

Venlige hilsner

Martin

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram Til jer alle sammen! Er fuldstændig enig med Maja :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke en SUPER aktiv skriver herinde, men elsker alligevel at følge med... Og kan kun være enig i, at folk er så søde og hjælpsomme herinde :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER