Oprettet November 22, 2012 ... altså til de små :) Jeg er sådan rimelig blank mht. hvornår de bruger de forskellige slags legetøj og bøger, så det er svært at skrive noget specifikt på ønskeseddel, og det er lidt kedeligt, hvis der bare står "bøger til børn op til ca. 1 år, legetøj til børn op til ca. 1 år" ;) Jeg har bladret lidt i de reklamer, der er kommet ind af døren, men uden at blive inspireret helt vildt synes jeg. Så kom med eksempler på hvad der står på jeres prinser og prinsessers ønskeseddel til jul - og også barnedåb, for sådan en venter der også i begyndelsen af det nye år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Hej Winky God tråd - jeg følger også interesseret med. Har nemlig også barnedåb til januar, så der skal virkelig findes ønsker her. Indtil videre har jeg dette: Bog: Baby – 100% naturlig af Rebecca Persson Chan og Gnon (fra Sophie Giraf) (http://www.sophiegiraf.dk) So’pure building balls (http://www.sophiegiraf.dk) Halfdans ABC Åh Abe-boksen Bøger (både til nu og Ole Lund Kirkegaard til senere) Sanselegetøj (f.eks. Silly U-lege/lære-ting, Sebra tøjdyr, Lamaze rangler/lege/lære-ting) Tripp Trapp Babyset (sæde til tripp trapp stolen, som er i mørkt træ) Tripp Trapp hynde/pude Suttekæde f.eks. http://www.mambaby.c...x-11100-da.html Sassy hagesmæk med opsamlingsbakke Legetøj op til 1 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Nu har vi jo lige haft barnedåb, så har strøget de ting vi fik. Men kan da komme med de resterende ønsker, som indtil videre udgør julegaveønskerne: · Heldragt med ”elefantærme” i str. 6 mdr. kan købes her · Gavekort til smartkids.dk · Bodystockings i 100% uld str. 68+ · Regnbuefarvet bostocking fra Molo str. 68 · Hummeltøj str 68+ · En lillesøster ;) · Gavekort til Blitz foto i Bagsværd (vi har fået taget professionelle billeder hos Blitz foto, og vil gerne have et stort fremkald) · Voksipose med lyseblåt foer med pingviner · Fra serien ”Vanilla” med fartøjer (kan købes i BabySam og Ønskebørn):o Junior sengetøjo Uro til sengeno Baby håndklæde · Pingu ting:o Barnevognskædeo Plastic serviceo ”Skum puslespil” til gulvet · Lamaze legetøj til drenge (ej den store elefant og katten) · Brio hund · Personligt babyplaid med fødselsdata (se evt. www.babyplaid.info) · Junior dyne (nomite mærket, bæreevne på 10) · Digitalt vægur (m. Disney eller Pingvin) · Odder barnevognssele model fit (sort eller grå) · Tripp Trapp ”Babyset black ’10” (Sort siddebøjle til tripp trapp stolen) · Spisebakke som passer på tripp trapp stolen (ikke nødvendigvis original) · ”De små synger” ikke CD · Åh abe boksen · Gavekort til fri cykler (til stol til cykel + babycykelhjelm) · Gavekort til babyudstyrs forretninger (BabySam og Ønskebørn) · Tilskud til babyjogger · Drenget legetøj · Det du/I tror David mangler Kan så tilføje en liste over hvad vi fik i dåbsgaver: · Sølv spareand · Personlig sparegris · Stort perlebillede · Mole heldragt · H. C. Andersens samlede eventyr og historier · Brio klovn · Børne CD-afspiller · De små synger CD · Trip Trap stol · Et sæt tøj fra name it · Fødselsdagsflag med indgravring · 1000 kr · F. C. Barcelona haltørklæde + 2 bolde · Klokkestreng med fødselsdata · Personlig eventyrbog · Lampen ”follow your age” kan købes her · Kaj bøger · Halfdan Rasmussen bøger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Jeg kan tilføje: Motorikgynge eller Sansegynge samt legetøj fra Janod (synes det er så lækkert, klassisk og tidsløst) :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2012 Tak for alle ideerne - der må da være en del, vi også kan bruge :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites