Oprettet November 22, 2012 Hej, Melder mig lige på faldrebbet på banen i terminsgruppen :-) Hyggeligt at være tilbage igen siden sidste gang - det er jo snart 6 år siden! Og så allerede til mit spørgsmål: Hvilket navn synes I bedst om: Amélie eller Enya? Min mand og jeg er i syv sind, og eftersom vi holder navnet hemmeligt IRL, søger jeg lige lidt feedback herinde. Håber på en masse tilbagemeldinger :) Hilsen Berit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2012 Personligt synes jeg begge navne er super flotte!! :D Enya er nok min favorit :) Jeg er generelt glad ved lidt "anderledes" navne, så synes det er dejligt at se andre, der også overvejer den slags navne til deres børn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2012 Jeps, det må gerne være lidt specielt - uden at være volapyk :-) Tak for input! Håber på flere tilkendegivelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Velkommen til gruppen :loveshower Det er begge nogle utrolig smukke navne, men skulle jeg vælge den ene over den anden, så er jeg nok lidt mere til Amélie end til Enya :) Jeg tilslutter mig i øvrigt også til gruppen af folk der er til specielle navne, der ikke er volapyk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Velkommen! Jeg syntes Enya er fint navn! ;0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Tak velkomst og input! Men med den lige fordeling er vi jo lige vidt ;-) Hvis det fortsætter sådan, må vi nok vente, til vi ser hende udenfor maven. Så må vi håbe, det kommer til os der :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Jeg ELSKER navnet Enya :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites