Kamillawn

Kenwood KM020 køkkenmaskine - nogle der har den?

8 indlæg i dette emne

har ikke lige den model der.. men har en anden model og er rigtig glad for den.. den gør bagning osv meget lettere

Del dette indlæg

Annonce ♥

har ikke lige den model der.. men har en anden model og er rigtig glad for den.. den gør bagning osv meget lettere

Okay, hvilken model har du, og hvor stor er skålen? Og har du problemer med at lave rugbrødsdej?

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har en ældre model, og jeg har "lånt" den fra min mor :). den er jeg lige begyndt at bruge (hentede den i søndags) og jeg synes den er pisse god, den gør bagningen 10 gange nemmere. Jeg har indtil nu fået bagt chokoladekage ( det er det eneste min mand gider), kanelsnegle, boller og pizzasnegle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har en ældre model, og jeg har "lånt" den fra min mor :). den er jeg lige begyndt at bruge (hentede den i søndags) og jeg synes den er pisse god, den gør bagningen 10 gange nemmere. Jeg har indtil nu fået bagt chokoladekage ( det er det eneste min mand gider), kanelsnegle, boller og pizzasnegle :)

Lyder godt :) har nemlig købt den nu :D og glæder mig SÅ meget til at tage den i brug!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også rigtig glad for min kenwood køkken maskine :) Du kan godt begynde og glæde dig til den kommer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg eeeeerlsler min Kenwood :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har den og jeg er vildt glad for den :biglove Jeg er glad for den store skål og den kraftfulde motor. Der findes flere forskellige modeller. Jeg valgte bla. denne her pga. hank på skålen, det er ikke alle modeller der har det. Jeg er også meget glad for stænklåget og den flexible k-spade, jeg ved ikke om det medfølger i dette tilbud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER