Oprettet November 20, 2012 Vi er jo lige flyttet og meget mangler at komme på plads. Blandt andet mangler vi et sofabord. Det behøver ikke at koste milliarder. Lige nu er favoritten bønnebordet, men ved ikke om det bare er fordi det er "smart" ? :unsure Jeg er ikke til rå træ borde. Så vis mig et fedt sofabord :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Vi har bønne bordet herhjemme og er rigtig glade for det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Vi ønsker os den nye Multi unit fra Kähler Synes de er vildt flotte og så kan de også bruges til opbevaring og stol :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Vi ønsker os den nye Multi unit fra Kähler Synes de er vildt flotte og så kan de også bruges til opbevaring og stol :) Top fede :) Det tror jeg da også lige skal på ønskesedlen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Vi ønsker os den nye Multi unit fra Kähler Synes de er vildt flotte og så kan de også bruges til opbevaring og stol :) Men de er ikke særlig store i diameter, så skal vi have minimum 2, hvilket jeg synes bliver alt for dyrt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Men de er ikke særlig store i diameter, så skal vi have minimum 2, hvilket jeg synes bliver alt for dyrt <_< Nej, de er desværre ikke billige <_< De er ikke så store heller, men vi vil nu satse på at diameter på 49cm er stort nok. Vi har heller ikke pladsen til at have to, så det er så nemt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites