Girl Next Door

Hjælp med at finde en lampe - billigst

7 indlæg i dette emne

Jeg har forelsket mig i Ball magnet væglampe i hvid og det billigste jeg kan finde den til på nettet er 279 kr.

Det er her I kommer ind i biledet, for jeg ved I er supersøgere ;) Kan I finde den billigere andre steder?

Del dette indlæg

Sorry, men er de fancy?

hehe jeg ser dem som noget meget gammeldags, men har nok noget at gøre med at mine bedsteforældre har dem hængende i gæsteværelset (min mosters børneværelse fra hun boede hjemme for 20 år siden) og jeg tror de har hængt der altid. Jeg troede faktisk slet ikke man ku købe dem mere.

Men hvis du kun skal bruge en (evt. 2) så er det da ikke så galt med 279 pr. stk. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sorry, men er de fancy?

hehe jeg ser dem som noget meget gammeldags, men har nok noget at gøre med at mine bedsteforældre har dem hængende i gæsteværelset (min mosters børneværelse fra hun boede hjemme for 20 år siden) og jeg tror de har hængt der altid. Jeg troede faktisk slet ikke man ku købe dem mere.

Men hvis du kun skal bruge en (evt. 2) så er det da ikke så galt med 279 pr. stk. :)

Jeg skal bare kunne lide dem, så er det underordnet om det er fancy ;) Det er de eneste sengelamper jeg er faldet over, som jeg kan lide, så derfor er valget faldet på dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.byslyngel...g-til-salg.html

Der er der i hvert fald noget lign?!

Så vil jeg hellere give 279 kr for nogen der er malet og klar end 150 kr for nogen jeg selv skal sætte i stand. I sidste ende ender de ca samme sted, så vil hellere bruge energi på andet end at male lamper ;) Men tak for linket uanset :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du nu alligevel ombestemte dig til at male selv, så er der bl.a et sæt til 120 kr (60 pr stk) på gul og gratis.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker også den lampe :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER