Oprettet November 20, 2012 Vi har lige købt en jumpsuit til Leo, en rigtig blød og lækker sag. Så den tøffede han rundt i hele søndagen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Han er så skøn! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Hvor er han bare smart :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Hvor er han bare smart :D Ja han ligner jo sin pappa :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Ja han ligner jo sin pappa :)Har du også en jumpsuit ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Har du også en jumpsuit ;) :D Billede af det tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Martin, hvor bliver det billede af ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 haha - hvis Martin får et jumpsuit så lover jeg at tage et snigfoto og smide op herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 haha - hvis Martin får et jumpsuit så lover jeg at tage et snigfoto og smide op herinde Det er en aftale :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 ZzzZZ :) Martin du må passe din seng hvis du sidder og snorker midt på dagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 ha ha Jeg har ikke noget jumpsuit - Øv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 Det kan du hurtigt få Martin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2013 nåhh en dejlig Leo jeg vil nu altså gerne se Martin i Leos jumpsuit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2013 Mon der skulle laves en indsamling ;) til Martins jumpsuit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 Mon der skulle laves en indsamling ;) til Martins jumpsuit Det lyder som en god idé ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 Så er billederne af Martin i jumpsuit her endelig! Værsgo! :D :P God weekend! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha (du har for meget tid Mette :lol ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2013 :haha Shit hvor er jeg glad for jeg lige havde sunket mit saftevand inden jeg så billederne - ellers var min computer blevet våd!!! :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2013 Jamen det er jo præcis sådan han ser ud i dit jumpsuit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites