Lovely Lady

Ørepropper

5 indlæg i dette emne

Fnis.. Jeg kom til at nævne for min mand, at det måske ville være smart at have nogle ørepropper indkøbt, når baby om laaaang tid melder sin ankomst, så man kan dæmpe lydniveauet lidt, hvis man traver rundt på stuegulvet med en storskrigende baby lige op ad øregangen...

Jeg kunne lige så godt have sagt, at jeg planlagde at storryge under graviditeten og sende baby på kostskole i 5-årsalderen - han var himmelfalden og mente i hvert fald, at jeg ikke skulle lufte sådan en idé i en mødregruppe, hvis jeg ikke ville ædes levende...

Er det virkeligt så tosset en idé? Man kan jo godt høre - lydene bliver bare mindre skingre - og jeg havde da ikke tænkt at have dem på i seng, så man ikke hører, at det lille pus vågner...

Del dette indlæg

Hehe... En i min mødregruppe har da et høreværn hængende ved puslebordet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg ikke se noget galt i. Her har manden brugt dem, når han har været alene med hende, og hun har taget en skrigetur. I sådan et tilfælde hjælper det faktisk en del, at kunne lukke lyd ude, når man alligevel ikke kan gøre noget ved den, andet end bare at være der for barnet. Det skal være meget frustrerende med et barn, der skriger og skriger. Jeg tror barnet har bedre ved at være sammen med rolige forældre, der ikke kan høre dem så godt, end forældre der er enormt frustrerede.

Men det er også den eneste situation, hvor jeg ville bruge dem. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha ha, det var sgu da en god idé! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har vi brugt dem meget. Den person der sover bruger ørepropper, så man kan være klar til man skal være der for barnet. Zoey skreg de første måneder, så vi skiftedes til at sove. Og så vare ørepropper altså vejen frem, ellers fik man ingen søvn :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER