Oprettet November 18, 2012 Hej, Jeg er meget grøn på dette område, så jeg beklager på forhånd min ignorance! :) For blot 4 dage siden, havde jeg ubeskyttet sex, og lige siden har jeg haft det vildt underligt. Jeg oplever stikken og jag i siden af maven, har sure opstød, kvalme og menstruationslignende smerter. Der er ca 14 dage til, at jeg skal have min menstruation, og min cyklus er rimelig regelmæssig. Jeg har aldrig haft det sådan her før, ud over når jeg har menstruation, så min første tanke er at jeg er blevet gravid. Er det normalt at symptomerne kommer SÅ hurtigt? Mvh. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Hej, Jeg er meget grøn på dette område, så jeg beklager på forhånd min ignorance! :) For blot 4 dage siden, havde jeg ubeskyttet sex, og lige siden har jeg haft det vildt underligt. Jeg oplever stikken og jag i siden af maven, har sure opstød, kvalme og menstruationslignende smerter. Der er ca 14 dage til, at jeg skal have min menstruation, og min cyklus er rimelig regelmæssig. Jeg har aldrig haft det sådan her før, ud over når jeg har menstruation, så min første tanke er at jeg er blevet gravid. Er det normalt at symptomerne kommer SÅ hurtigt? Mvh. :) Jeg tror nærmere, du har ægløsning, for det kan føles sådan. Symptomer kan komme endog meget tidligt, men jeg tror, det er lidt for tidligt (men ikke umuligt). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Ja hvis der er 14 dage til din mens så passer det med ægløsning i dag - og det giver de symptomer. Du burde ikke kunne mærke graviditet allerede på ægløsningsdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 HVIS du i så fald skulle være blevet gravid, burde du i min verden umuligt kunne mærke symptomer, før ægget har sat sig fast... Det tager en uges tid... Husk at hjerne kan provokere alle former for symptomer i kroppen, når man mærker efter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Jeg synes bare, at det er højst mærkværdigt, når jeg aldrig har haft det sådan før under ægløsning. Men nu må vi se om min menstruation udebliver. :) Tak for svarene! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Har du da før stået i situationen? ;) Det er tit sådan at hvis man frygter/håber på en graviditet, så tænker man mere over symptomerne. :) Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites