Besvaret March 7, 2014 Sidder ved frisøren med en meget mærkelig mand ved siden af mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 Der ses melodi grandprix herhjemme sammen med min bedste kammerat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 Ser melodi grand prix :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 8, 2014 Ser melodi grand prix, tager fodbad og har lige ordnet negle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2014 Felix er gået ud sammen med sin far og jeg læser om hypotesetest. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2014 Køber sko til pigerne :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2014 Sidder i en stol i min skønne have og nyder solen mens drengene leger med nyt legetøj til både store og små :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2014 Ser videoer på youtube med Faroozeh Bazrafkan... Lidt ligesom at se trafikuheld. Jeg bryder mig ikke om det, men kan ikke lade være med at glo :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Sidder og nyder at Luna kan lege lidt selv, trods sygdom! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Overvejer et LAAAAANGT bad... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Stener i sofaen og nyder det så længe det varer inden Mar vågner ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 sidder og putter på sofaen med en dreng med blanke øjne. Temp siger kun 37.4, men når han er frisk er den som regel 36,3-4, så noget er der da på færde.. :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Sidder tæt med Anna i sofaen, mens hun ser Ramasjang. Hurra, for nem, lækker og billig take away fra kantinen på arbejde, så der er tid til det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Sidder med farve i håret og tjekker BK! :) farven bliver "intens rød" denne gang! Er spændt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Sidder og tjekker BK, mens jeg venter på at manden kommer hjem fra arbejde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Står og vrikker foran tv'et med karkelovns varm dreng i viklen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Jeg har lige kogt kartofler og vasket op, mens J har gået rundt med William. Det føltes helt frikvarters agtigt at være den der vasker op :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2014 Jeg har lige kogt kartofler og vasket op, mens J har gået rundt med William. Det føltes helt frikvarters agtigt at være den der vasker op :blush Den følelse kender jeg godt :blush :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Slapper af og nyder at jeg er helt alene hjemme. Det har jeg stort set ikke prøvet i 2 år. Så nyder en café latte og så skal jeg snart ned og hente Cassandra i vuggestuen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2014 jeg er i gang med at lave mad, mens manden sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2014 Ser madagascar 3 med smuksakken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2014 Ser Grimm og slapper af. Har døjet med hovedpine on off stortset hver dag siden november. Lægen mener at det enten er stress eller spændinger og at jeg bare skal slappe af og få ro <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites