Besvaret May 21, 2013 Ser Clements med Mette Frederiksen, putter med Tulle og bare nyder hendes åndedrag og nærværet ved at hun sover på mit bryst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Er på vej i seng - snotten løber og hovedet dunker.. Håber jeg kan få lidt søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Faldt i søvn i eftermiddags, fordi jeg stod op kl 3 imorges, nu er jeg vågnet og kAn ikke sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Glæder mig lidt til i morgen. Der melder jeg mig ind i et fitness center og bestiller en personlig træner. Nu skal der strammes op! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Glæder mig lidt til i morgen. Der melder jeg mig ind i et fitness center og bestiller en personlig træner. Nu skal der strammes op! Hvad skal sådan en personlig træner dog gøre ved en smuk rose??? <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Reducere min PCO mave lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2013 Ærger mig.. I dag kl 11.30, blev jeg ringet op, og af "bagveje" fik jeg at vide at mit drømmejob er ledigt til august. Desværre var ansøgningsfristen kl 12, da det foregikigennem Hernings kommunes koordinerede søgnings-ting.. Jeg sad ude ved en veninde, uden mulighed for at sende en ordentlig ansøgning :( Så nu har jeg sendt en hurtig skrevet ansøgning, og sendt et ikke opdateret CV afsted :( ØV! MEN så har jeg da trods alt søgt... Men hvor ville jeg da ønske den frist havde været i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Drikker kaffe.. Og glæder mig til at se min mødregruppe i dag! Som dog vist bliver med vågen baby - han blev puttet til formiddags kl. 7.45 allerede <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Sidder med langsomt spisende lille bandit som hygger sig med små hapser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Er lige kommet hjem fra træning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Nyder stilheden og glor lige gyldig tv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Har opdateret min slanketråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 er ved at lave aftensmad, har luftet hunden, og skal ellers bare slappe af. I morgen står den på pædagogisk dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2013 Sidder og venter på at jeg skal ud og spille sommerhåndbold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Wuhu en hel dag med power point. Mærk ironien! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Sidder i sengen og leger lidt med min nye iPad mini og overvejer at bestille en afbudsrejse her i næste uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Er på vej ud efter ænder og gæs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Keder mig :( Først fri 15.40... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Tager en slapper på sofaen, og nyder at knægten sover længere end forventet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2013 Har lige spist og ser tv, mens junior lægger og pludre ovre i kravlegården Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2013 ligger og surfer på nettet, kan ikke sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2013 Prøver st holde hovedet koldt August samler LEGO og han er halv sløj derfor tager han en dag hjemme. Tulle har holdt fest så 3 timers søvn til mig det bliver en laaaaaang dag idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2013 Sidder i en bus med Tina D. I ørerne, kvalme i kroppen og prøver at holde ud indtil jeg skal af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites