Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Ingenting!

Kan ikke rigtig beslutte mig for hvad jeg vil tage mig til, så nu sidder jeg i sådan et tomrum midt imellem på den ene side: "ordne Williams værelse" eller "sy sengetøj" og "læse KEDELIG sports sociologi". Og det eneste jeg kan finde ud af, her i mit tomrum er åbenbart babyklar, selvom jeg faktisk keder mig lidt her lige nu, kan jeg ikke komme væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder velfortjent

Det føler jeg også det var ;) En weekend uden mand, renovering og flytning, hvor der har været biograftur, shopping og hygge. Det har været rart at have det hele lidt på afstand og mærke savnet til manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over hvad?

Vores situation for tiden. Prøver at finde løsninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af, har siden jeg kom hjem kl 16 bagt kage, støvsuget, affodret hunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Græder over at ingenting kan reddes fra min Mac medmindre jeg betaler 3.600 kr for det. :(

Men nu bliver den da lavet, så den kommer til at virke igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græder over at ingenting kan reddes fra min Mac medmindre jeg betaler 3.600 kr for det. :(

Men nu bliver den da lavet, så den kommer til at virke igen.

Puha det er mange penge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Langt om længe sover Isaac, han var oppe allerede 4.30 i morges og han har næsten først givet sig hen... Så nu skal jeg have klaret mere læsning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker cola der åbenbart er fyldt med dårlig samvittighed <_<

Og kigger bryllupsbilleder, har nemlig endelig modtaget nogle fra min onkel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager fodbad og udfylder stemmeseddel til min fars "Hvor skal sommerferien 2013 gå hen" valg :balloon Fuuuuuuuuck, jeg glæder mig uanset hvilken destination, der "vinder valget" :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i bussen på vej til "arbejde" - savner mine headphones noget så grusomt i dag :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager fodbad og udfylder stemmeseddel til min fars "Hvor skal sommerferien 2013 gå hen" valg :balloon Fuuuuuuuuck, jeg glæder mig uanset hvilken destination, der "vinder valget" :bunny

Hvor lyder det bare hyggeligt! Dvs I skal på ferie med hele familien? Skøøønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er mange penge...

Det er rigtig mange penge, som jeg ikke har har til det formål. :/

Så må bare undvære det hele, der lå på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare hyggeligt! Dvs I skal på ferie med hele familien? Skøøønt :D

Jaeh, hele den "gren" af familien i hvert fald :) Min far, hans kone, min ene storebror, hans 2 børn, min anden storebror , hans forlovede, deres 2 børn og så mig, Brian og Mar. Det bliver tophyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været ude og gå, indenda bagte jeg kanelsnegle, men manden synes ikke der var nok snask i dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser BS og bagefter Twilight part 1. Skal ind og se part 2 imorgen :toot :toot :toot .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV! Gik i seng med øm ryg. Vågner op med mega hovedpine; nærmest hold i nakken og hvad det føles som bihulebetændelse <_<

Faaaantastisk!

Lige nu sidder jeg og ømmer mig og prøver at regne ud, hvordan jeg får Maliva i dp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lige vågnet. Dejligt med fri idag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg skal lave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på shoppe tur i centeret. Har købt 10 års gave til H. En lækker uld frakke <3

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er ved at finde min tålmodighed igen, for den er på et meget lille sted med det lorte hotel Østerport i KBH, vi har stadig ikke modtaget mine penge fra dem, trods det nu er over en uge siden, vi aftalte dette. Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er ved at finde min tålmodighed igen, for den er på et meget lille sted med det lorte hotel Østerport i KBH, vi har stadig ikke modtaget mine penge fra dem, trods det nu er over en uge siden, vi aftalte dette. Øv

Meld dem! Det er ikke okay det de har gang i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakker flyttekasser ud og går og tuller lidt rund. Nøj der er meget der skal ordnes ved en flytning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER