Besvaret June 4, 2014 De er altså også bare mega gode! :P og kunne i grunden godt spise en lige nu! Ej, nu stopper I altså! Nu får jeg også lyst til toasts! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Er ved at pakke til weekendens marked. Utroligt hvor meget man skal have med til kun én person!! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Sidder i s-toget på vej til scanning hos gyn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Har lige afsluttet et strikket gæstehåndklæde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Slapper af i sofaen efter at have lavet tunmousse. Det er godt nok længe siden jeg har fået det, men fik lige lyst til det til surprise frokost for min far i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2014 Skumler over min krop, der ikke rigtig kan finde ud af det der med regelmæssige cyklusser. Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2014 Passer hund og nyder at jeg endelig har tid til fantastiske bk igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 Ringer på job og er ved at dø af nerver over det :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 Er lige vågnet efter at ha sovet på sofaen i 3 timer. UPS! Nu skal jeg vist ha handlet lidt inden min trold skal hentes i DP Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2014 På vej hjem fra en fantastisk dag i Legoland. Til et sommerhus uden forbindelse til mobilen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2014 Er ved at gøre badekaret klar :) duftlysene er tændt, musikken er fundet frem(no-stress), vandet er ved at blive fyldt i og det skummer rigtigt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2014 Er ved at gøre badekaret klar :) duftlysene er tændt, musikken er fundet frem(no-stress), vandet er ved at blive fyldt i og det skummer rigtigt. :) Ååååårh, det gad jeg godt!!!!! NYD DET! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2014 Ååååårh, det gad jeg godt!!!!! NYD DET! :)Måske jeg burde komme op nu :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Kan ikke sove... Så det er en blanding af at jeg irriterer mig over, at jeg bliver mega træt imorgen, og at jeg nyder at ligge og lytte til regnen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Vi er ved at gøre klar til at køre på playdate... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2014 Er kreativ i varmen IMAG0281_1.jpg Hvor fint :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2014 Er kreativ i varmen IMAG0281_1.jpgSå fine :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2014 Mimer og danser til et vidunderligt musik nummer på vej hjem fra slik-rov på tanken. Godt her er rimelig øde, jeg tror, jeg ser pænt latterlig ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2014 Er lige vågnet ved at manden kom hjem fra arbejde - gad vide hvor længe mig og Ida har lagt i sodaen og sovet :hmm Men hun vågnede da heldigvis ikke f hverken far der kom hjem eller at blive lagt ind i hendes egen seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Ligger og slapper af oven på en hård nat - J og W er ved at hente morgenmad :) Skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites