Besvaret March 1, 2014 Hygger med min længe savnet bettemus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Sidder på køkkenbordet og venter på at gulvet tørrer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Ser "de utrolige" sammen med Ida. Total morgenhygge nu hvor far er på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Sidder i sofaen og ser kagekampen mens Marius sovet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Slapper i Fifaen ;) - sammen med mit guld der sidder og piller tæer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Bager soda boller, men tror de mislykkedes :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Sidder i sofaen og slapper af, William leger og øver sig i at komme fra sofa til sofabordet stående og helst uden at flytte på fødderne ;) Jon laver aftensmad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Sidder og nyder roen og BK imens Mads putter Luna :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Overvejer om man skulle se Oscar nat eller bare gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Stirrer op i loftet og håber på Ole lukøje snart kommer forbi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Sidder og savler over transformers 3 på TV3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2014 Sidder og venter på at kl bliver 10.30 så jeg kan hente Pixie fra Dp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2014 Sidder og ærger mig over jeg havde overset at der var oscars i nat <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Sidder på jobbet og "venter" på at klokken bliver 13, så jeg kan gå hjem - synes tiden går laaangsomt i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Ser criminal minds og hækler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Stener i sofaen... Har total tankemylder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Ser Timmy tid med Mie! Projekt ryd op i skabene er på stand by - det er fint med hjælp til at tømme hylderne, bare ikke dem der allerede ER ryddet op på :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Ser lille nørd sammen med Ida. Hun er helt vild med dyr - så det er bare et hit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2014 Ser "Bamse og Luna" med min febermus! Intensiv mor-datter hygge! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Total dårlig musik stil :P Men hører pt Trackshittaz :D Østrigsk rapgruppe. Arrhhmen hvor er de underholdende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Total dårlig musik stil :P Men hører pt Trackshittaz :D Østrigsk rapgruppe. Arrhhmen hvor er de underholdende :D :lol jeg hører Avril Lavigne, så høre vidst også under den kategori :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 NYDER at William sover! Det er tiltrængt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 :lol jeg hører Avril Lavigne, så høre vidst også under den kategori :pAvril er da cool :D De her rapper jo på østrigsk ;) totales morsomt, specielt fordi de tror de er uber seje :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Total dårlig musik stil :P Men hører pt Trackshittaz :D Østrigsk rapgruppe. Arrhhmen hvor er de underholdende :D Woki mit dem popo Og den nyeste schauchblattleboogie :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites