Besvaret November 28, 2013 Bager ølkage. Uhm her begynder at dufte dejligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Ligger med feber og ser fødsel i "hospitalet" = tudefjæs... God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Pakker lejligheden ned i flyttekasser. 2 dage til vi flytter :) Spændende.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Rydder op i mit bombede krea værelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Bager ølkage. Uhm her begynder at dufte dejligt... Ølkage? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Bager ølkage. Uhm her begynder at dufte dejligt... Mums! Får vi altid den 23/12! Mums! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Bager ølkage. Uhm her begynder at dufte dejligt... Mmm! Det er så godt! Og så med koldt smør på! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2013 Du har om bogen fortjent det! :glad :yay :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Er alene hjemme: Ser tøse-film, nyder iskold cola og pønser på, om det er for tidligt at lave popcorn 10 min efter jeg er færdig med aftensmaden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Kører i stilling til vmd finale :yay Slik - tjek Sodavand - tjek Sofa - tjek Sovende søn - manden arbejder på det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Ser film på netflix mens der smovses slik og hækles løs på en julegave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Er alene hjemme: Ser tøse-film, nyder iskold cola og pønser på, om det er for tidligt at lave popcorn 10 min efter jeg er færdig med aftensmaden :D Ej, hvor lyder det bare dejligt :) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Ser vild med dans :D :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Ser vild med dans :D:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 :ditto Også her. Plejer at heppe på Mie, men tror måske, jeg synes Uffe i dag. Er lidt spændt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Ej, hvor lyder det bare dejligt :) :D Ja, ikke :D Det blev dog til kanelgifler og chokolade i stedet for popcorn :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Kan ikke finde ud af at lægge mig til at sove, når hverken mand eller barn er hjemme, selvom jeg er godt træt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2013 Har lige pakket nogle gaver ind, overvejer at gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2014 Vil forsøge mig med en gang hårfarve om lidt. Er lidt spændt på resultatet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Sidder og griner af min mands udtryk, da jeg fortalte ham, at man på babyklar, kan juble sammen med én, fordi hun har ømme bryster! :Lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Ser Xfactor og nyder at det er blevet weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2014 Ser X factor og overvejer mad...: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 Er ved at gøre mig klar til aftenens gallafest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 Sidder på gulvet med mit guld og overvejer om hun skal puttes Del dette indlæg Link to post Share on other sites