Besvaret June 28, 2013 Er på vej hjem fra første dag på Roskilde Festival. Baren er nu snart færdig og vi er klar til de første gæster, når portene åbner i morgen. :) Er sindssygt træt og smadret, men er bare glad for hvad vi har nået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Er lige gået i seng, er så smadret! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2013 Har lige opgivet at se gyserfilm! Gemte mig konstant under dynen, fordi jeg simpelthen blev for bange. Overvejer nu hvordan jeg skal overvinde min frygt og komme i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Er på vej hjem fra første dag på Roskilde Festival. Baren er nu snart færdig og vi er klar til de første gæster, når portene åbner i morgen. :) Er sindssygt træt og smadret, men er bare glad for hvad vi har nået. Fantastisk. Det er så hyggeligt at være frivillig. Hos os er sammenholdet bare unik. Vi er bare på smukfest i stedet og truckholdet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Er ved at pakke tasken til at skulle til sommerhåndbold(udendørs håndbold) Hurra for regnvejr :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Missede færgen med 5 min så sidder nu og venter på en til Århus... Øv-start på ferien. (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Har været til Sculpture by the sea med børnene :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Ammer, stresser rundt og tæller til ti igen og igen mens jeg har svigermor på besøg i alt for mange timer. Troede hun kom forbi i et par timer, hun har så indtil videre været her i 6 timer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2013 Er lige kommet hjem fra et før polterabend. Tænk at man er så priviligeret! Min søster kan åbenbart ikke komme til det rigtige, så hende og min svigerinde inviterede mig ud at spise og i byen på deres regning :loveshower Tænk så skønne de er! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Ammer, stresser rundt og tæller til ti igen og igen mens jeg har svigermor på besøg i alt for mange timer. Troede hun kom forbi i et par timer, hun har så indtil videre været her i 6 timer. Fuck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Er lige kommet hjem fra et før polterabend. Tænk at man er så priviligeret! Min søster kan åbenbart ikke komme til det rigtige, så hende og min svigerinde inviterede mig ud at spise og i byen på deres regning :loveshower Tænk så skønne de er! Pragtfuldt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Er på vej hjem fra Kbh efter et dejlig bryllup igår. Smukt brudepar, skønne omgivelser, god mad, lækre drinks og god stemning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Sidder og ser på Ida der så fint leger med katten :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Pragtfuldt Det var fantastisk! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Er ved at pakke det sidste i rygsækken, og drager dermed snart tilbage til Roskilde for, at blive der til festivalens slut. Glæder mig nu lidt til at komme ind i campen, og slappe af et par dage, før næste vagt starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Har helt ondt i maven fordi jeg nærmer mig år 2000 i min livshistorie skrivining... har det som når man har vildt kvalme, på den ene side har jeg lyst til at brække mig og få det overstået, på den anden side har jeg jo ikke lyst til at brække mig... sorry ulækkert billede men det er sådan det føles. Som om jeg næsten helt sikkert får det bedre bagefter, så jeg må jo nok videre med historien og få det overstået, år 2000 var bare det værste lorteår... :boo Sender lige noget til dig pb, når jeg har fundet det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Undre mig over hvor forskellige steder man er livet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Undre mig over hvor forskellige steder man er livet Forstår jeg godt, hvordan har I det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Det går ok syntes bare det er svært at rumme idioter og klaphatte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2013 Vil ligge mig ind i sengen med en god krimi bog :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Sidder og prøver at finde den gode energi frem. <_< Er sq lidt sur på midttrafik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Ligger med en meget træt missekat på brystet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Prøver at underholde Ida, mens manden for sat alle vores børnegitre op.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2013 Har lige spist morgenmad imens Ayah bare sidder på gulvet og leger - life is great! Del dette indlæg Link to post Share on other sites