Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Ser Anna Pihl på TV2 Play og er ved at grille spareribs. Trænger bare til noget ren hygge og afslapning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige hoppet under dynen. Vil lige surfe lidt inden der skal soves :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

overvejer, om jeg skulle pille nogle herstal lamper på væggen ned, og hænge et billede op der i stedet for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen med kæresten og ser Pearl Harbor :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teenagere :gal Fanden og sku! :numse :sm :box :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teenagere :gal Fanden og sku! :numse :sm :box :shooter

Hvad så? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så? :kram2

Vi var til afskeds galla i går aftes med min datter for hendes klasse som er færdige med 9. nu, bagefter ville de unge gerne være sammen og fik lov at sidde ude ved vores bålplads indtil midnat (var aftalen) Dels var der et rend af tissetrængende piger op af trappen og de var bestemt ikke stilfærdige, så måtte ud og bede dem dæmpe sig flere gange og ved midnat minde dem om at nu var det slut, sidste gang blev jeg bare så gal over deres skrål og barnlige fulde fjolleri her midt i et familie boligkvarter midt om natten at de fik det meget bestemt at vide :shooter Det er bare så træls man skal behøve at blive så sur.

Min datter fulgte dem i øvrigt til bussen (yea right?!) og kom hjem og vækkede os kl 1 og sku ha hjælp til at komme op ad trappen :D fulde dyr. Kan godt grine af dem i dag og kan egentlig også huske hvor sjovt det er at være 16 og feste spontant, men syns ikke det var sjovt i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og nyder lyden af Felix der leger lidt inden sengetid :) Så hyggeligt at lytte til hans leg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og laver ansøgninger igen igen.. Håber snart jeg kan finde noget arbejde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og laver ansøgninger igen igen.. Håber snart jeg kan finde noget arbejde..

Åh ja jeg er også i gang med at skrive. Har sendt 3 afsted i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja jeg er også i gang med at skrive. Har sendt 3 afsted i dag.

:goodluck for at du snart finder/får noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck for at du snart finder/får noget :D

Tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt trist over at en af mine bedste veninder fra mit studie flytter til den anden ende af landet i overmorgen og jeg når ikke engang at sige farvel til hende :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt trist over at en af mine bedste veninder fra mit studie flytter til den anden ende af landet i overmorgen og jeg når ikke engang at sige farvel til hende :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt trist over at en af mine bedste veninder fra mit studie flytter til den anden ende af landet i overmorgen og jeg når ikke engang at sige farvel til hende :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt trist over at en af mine bedste veninder fra mit studie flytter til den anden ende af landet i overmorgen og jeg når ikke engang at sige farvel til hende :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram søde piger :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige støvsuget, der skal være 5års eftersyn på huset her kl 8. Og William sover utroligt nok stadigvæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt ondt i maven fordi jeg nærmer mig år 2000 i min livshistorie skrivining... har det som når man har vildt kvalme, på den ene side har jeg lyst til at brække mig og få det overstået, på den anden side har jeg jo ikke lyst til at brække mig... sorry ulækkert billede men det er sådan det føles. Som om jeg næsten helt sikkert får det bedre bagefter, så jeg må jo nok videre med historien og få det overstået, år 2000 var bare det værste lorteår... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt ondt i maven fordi jeg nærmer mig år 2000 i min livshistorie skrivining... har det som når man har vildt kvalme, på den ene side har jeg lyst til at brække mig og få det overstået, på den anden side har jeg jo ikke lyst til at brække mig... sorry ulækkert billede men det er sådan det føles. Som om jeg næsten helt sikkert får det bedre bagefter, så jeg må jo nok videre med historien og få det overstået, år 2000 var bare det værste lorteår... :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak -_- Har besluttet at 2000 kan vente lidt endnu. Fortiden render jo ingen steder vel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjemvendt fra en fantastisk tur i svømmehal :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på min mand! Og er faktisk SÅ irriteret på ham. Han lover at holde en fridag (fordi vi skal forberede til barnedåben OG fordi han arbejder meget og derfor sjældent er hjemme til at hjælp). Og så ringer han i går og siger han han skal arbejde i dag dog kun til 13. Han ringer så i dag og siger den bliver 15. Øhm tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper af - Har også bagt 50 boller, og en bunke skildpadde-småkager og muffins.... Så jeg må gerne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde gå ud og bage kage til mine kollegaer - sidste dag på job i morgen :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER