Besvaret June 4, 2013 Er til glukosebelastning... Første tal var på 3,9, så det kan jeg vist ikke brokke mig over. Nu må de to næste timer gerne gå hurtigt! (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 maler endevæggen i soveværelset :) venter pt på, at det skal tørre, så jeg kan komme farver på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Skal snart i gang med invitationerne - igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 har lige vasket gulvet i hele stueetagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Sidder på sekretariatet og forbereder mig på en lang nat med masser af foreningsarbejde. *suk* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2013 Er meget træt, men arbejdet laver jo ikke sig selv. Hurra for kaffe i store mængder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Er helt trist.. Har fundet ud af at katten har en svulst igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Sidder i en akavet stilhed ved køkkenbordet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Er i øvelokalet med J og indspille :) Det kimmer på facebook når det er klistret ordentligt sammen! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Lærer om hjernen hvilket nu er meget spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Overvejer om jeg burde tage en lur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Er hjemvendt fra dyrelægen med katten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2013 Har lige tændt for fjernsynet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2013 Er lige kommet hjem efter en tur til globryllup og bagefter en tur på stranden og få en is :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2013 sidder i sofaen hvor jeg stener og har ondt af mig selv, imens min søster tager sig af Albert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2013 har lige tændt computeren op - så nu skal der spilles wow (mor-tid) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2013 Læser op på kursus materiale til tirsdagens workshop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2013 Pakker til udflugt til mindeparken inden ikke så længe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2013 har lige været ude og hakke ukrudtet op af indkørslen. Vi har seriøst verdens grimmeste indkørsel Del dette indlæg Link to post Share on other sites