Besvaret May 31, 2013 Bøvler med bryllups invitationer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2013 burde powernappe lidt, for det ente med kun 3 timers søvn i dag, og nattevagt her kl 21.30 hvor jeg skal køre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Burde stå op og lave invitationer snart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Sidder og bliver mere og mere nervøs over om Ida for nok at spise :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Sidder og bliver mere og mere nervøs over om Ida for nok at spise :( Øv sikke en træls følelse.Men hvis hun er glad, tilfreds og aktiv som hun plejer tror jeg alt er ok. Men ellers synes jeg da du skal tage kontakt til SP for at få det snakket igennem :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Øv sikke en træls følelse.Men hvis hun er glad, tilfreds og aktiv som hun plejer tror jeg alt er ok. Men ellers synes jeg da du skal tage kontakt til SP for at få det snakket igennem :kram2 Har kontakt til min sp, og hun siger at der ikke er noget at være bekymret for, så længe hun er glad, aktiv og tilfreds.. Men synes nu stadigvæk at en halv portion af det sst anbefaler er lidt gennem en hel dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Vil i gang med invitationerne igen. De SKAL være færdige i weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Vil i gang med invitationerne igen. De SKAL være færdige i weekenden You can do it :D :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 You can do it :D :glad Det håber jeg da ;) Jeg hader bare dummefejl og dobbelt arbejde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Slapper af på sofaen, imens Caroline bygger tårn med bedstefar :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Kæmper for ikke at bryde ud i gråd :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Har lige booket flybilletter til weekenden, hvor jeg skal til middelalderfestival i Norge. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 sidder på arbejdet og har sidste vagt i denne uge :) så har jeg en uge friiii :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Kæmpe en brav kamp om at få Ida til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 venter på at klokken skal blive 7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Ligger i min seng under min dyne :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Maler vores træterrasse. Føj hvor er den blevet stor :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Nyder et koldt glas coca cola light Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Har lige hentet mine nye briller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Skriver eksamens oplæg til i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Putter med en hånd på maven. Han holder fest til aften :) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2013 Venter i spænding på det bliver weekend :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites