Besvaret May 4, 2013 Skal til at bygge andebur/andehus :) Skal I ha andesteg til jul? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Skal I ha andesteg til jul? :P Ja det mener manden vi skal, men jeg er 100% sikker på at til jul, så kan han ikke nænne og slagte de små fine ænder :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Mener mine svigerforældre er der til en fødselsdag i dag :) lækker mad de har i øvrigt :) Mon de var i vores lille selskab? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 hey, det er jo i nærheden af mig :) Ja det er det nemlig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Sidder i bilen på vej mod nord igen og prøver at vænne mig til at jeg nu er en kvinde i 30'erne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Sidder i bilen på vej mod nord igen og prøver at vænne mig til at jeg nu er en kvinde i 30'erne Dine bedste år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Dine bedste år ;) Det håber jeg ;) Men føler jeg burde være mere voksen end jeg egentlig er ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Skal til at hygge med "Indiana Joness" på tv3 med silk, chips, dip og sodavand, sammen emd manden der for en gang skyld er hjemme i en weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Stener Big Bang med min syge mand og en familiepizza med dobbelt pepperoni og dobbelt ost :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Er træt. Faldt i søvn kl.5 og har været vågen mindst én gang hver time. Øv. :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Det håber jeg ;) Men føler jeg burde være mere voksen end jeg egentlig er ;) Sådan tænker jeg også tit ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Det håber jeg ;) Men føler jeg burde være mere voksen end jeg egentlig er ;) Samme her! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Hjemvendt fra stranden med en meget træt Ida og manden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Sådan tænker jeg også tit ;) Samme her! :blush Måske er hemmeligheder at man aldrig rigtig bliver voksen? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Jeg ligger i haven, elsker simpelthen vores lougesofa. Børnene sover, manden knokler foran computeren med at indhente ugens arbejde og jeg nyder stilheden og de sidste solstråler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Måske er hemmeligheder at man aldrig rigtig bliver voksen? ;) Jeg tror du har ret... I hvert fald ikke voksen, som man troede det ville være. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 Måske er hemmeligheder at man aldrig rigtig bliver voksen? ;) Man opdager man er voksen lige pludselig... så står man der med sine børn og hører sig selv være sine egne forældre med de ord som kommer ud af munden :rolleyes Men nej jeg blir sku aldrig voksen som jeg troede alle voksne var da jeg var barn... sådan en som har styr på det hele og kan og må alt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2013 sidder i et helt stille hus, alle sover, og jeg skal bare skabe ro. mangler kun at rengøre badeværelserne, og bage bollerne, så er nattens opgaver ordnet. Sidste nattevagt og så har jeg 7 dage fri :) Loooove it Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Er lige vågnet op på sofaen.. Ups ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Skal lige til at hænge vasketøj op, selvom jeg hellere ville se dyner - jeg er hammer træt! Men jeg har lovet mig selv at være praktisk her om formiddagen, så kan jeg dovne når William sover middagslur i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Drikker kaffe, og googler babyting...men burde løbe, svare mails og vaske tøj og gøre rent. Når det nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Mon de var i vores lille selskab? De var til brunch ved en mand fra området de kommer sammen med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 Prøver at komme i kontakt med et kursuscenter, der stadig har weekendens telefonsvarer på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2013 De var til brunch ved en mand fra området de kommer sammen med. Hmm.. Vi var til frokost, men min mor og hendes mand bor ikke så langt der fra.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites