Besvaret May 2, 2013 skal snart have en indsprøjtning i ballen - B12 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 sidder med en sovende Ida på armen og tør ikke lægge hende fra mig, da hun ikke har sovet i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Sidder på Dronninglund sygehus og venter på at komme til røntgen med min fod Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Glaner på sofaen og nyder at lave ingenting mens Valdemar sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Ligger i solen i vores loungesofa mmmg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Sidder i solen på altanen mens Felix leger i sin sandkasse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Trasker rundt i Århus inden jeg skal til frisøren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Bruger BK som overspringshandling for at slippe for at gøre rent. Jeg gider vitterligt ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 sidder og nyder solen på terrassen :) men hyggefisen sover i barnevognen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Er ved at pakke min taske til weekendens tur til København. Troede aldrig jeg skulle komme til at sige det, men for filan hvor jeg hader at bo på hotel så tit, som jeg nu gør. Ville ønske jeg havde en friweekend for en gangs skyld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Glædes over søde mennesker. Nu får prinsessen alligevel molo - da vi pludselig har en "shopper" for os derovre i morgen.. <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 ser tilbagelænet på at manden og Ida laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 venter på, at klokken skal blive 7, så kommer dagvagten nemlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 På vej til frokost på Kongensbro kro :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Skal til at bygge andebur/andehus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 På vej til frokost på Kongensbro kro :) Mener mine svigerforældre er der til en fødselsdag i dag :) lækker mad de har i øvrigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 På vej til frokost på Kongensbro kro :) hey, det er jo i nærheden af mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 er rykket fra sengen til sofaen, da manden og en kammerat er ved at ordne vores el i kælderen, burde sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2013 Har lige ordnet dessert, frugt, dækket bord og meget andet. Vi får gæster i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites