Besvaret January 21, 2013 Nyder at mine forældre har Tilde til gymnastik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Ser how i met your mother Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Venter på at aftensmaden bliver færdig, er skrup sulten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Jeg er ved at skrive lidt på en skole opgave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Bliver opdateret på BK og bander min sygdom langt væk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Spiser lækker frokost af resterne fra aftensmaden i går. Og så skal jeg til at bage rugbrødsstænger så jeg noget sundt on-the-go mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Bør nok komme ind til byen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Forsøger at spise noget "morgen"-mad inden jeg kører på jobbet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Venter på at manden kommer hjem så han kan hjælpe mig med min ansøøgning så jeg kan få dem sendt :) Men han har jo først fri 15.30.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Skal ud og have handlet de sidste ting ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Ser tv...ligger på sofaen og så har min mand købt hindbærsnitter med hjem til mig...:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Er på vej ind for at besøge mine kollegaer. I deres kaffepause Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Forsøger at spise noget "morgen"-mad inden jeg kører på jobbet... Hvordan har du det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 slapper af, burde få sovet noget mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 slapper af, burde få sovet noget mere. Skal du på nattevagt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Venter på Marius vågner, så vi skal hygge bare os 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Ser stand up, drikker laffer og spiser salt fisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Skal du på nattevagt? jep er der nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Hvordan har du det? :) Hvor du sød og spørge :) Har ekstrem kvalme... Og er "bange". Har ikke lyst til at gå ind i det 8'ende behandlings år :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Hvor du sød og spørge :) Har ekstrem kvalme... Og er "bange". Har ikke lyst til at gå ind i det 8'ende behandlings år :/ Håber jeg virkelig ikke bliver nødvendigt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Burde egentligt være til gravidsvømning, men min krop har sagt nej. Så nu sidder jeg hjemme på sofaen i stedet, og overvejer at gå i seng igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Søvn er så overvurderet... Ikke engang fire timer blev det til i nat og selvom jeg har vækket både barn og kæreste, har sidstnævnte lagt sig til igen... Argh mænd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Sidder på job og får en morgen kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites