Besvaret December 31, 2012 Venter på manden kommer hjem fra job.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Ligger i sengen. Stadig syg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 overvejer at melde os til festen og gæsten på P3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Lige vågnet efter en lur på sofaen...skal snart igang med at gøre mig klar og pakke til festen senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Har kvalme, kaster op og får nytårsgæster om 15 min... Satser på manden er mere selskabelig end jeg ;) (null) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Har kvalme, kaster op og får nytårsgæster om 15 min... Satser på manden er mere selskabelig end jeg ;) (null) Øv for den...håber du får det bedre til i aften da....puha... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 Har kvalme, kaster op og får nytårsgæster om 15 min... Satser på manden er mere selskabelig end jeg ;) (null) Åh nej da. God bedring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2012 droppede ideen om at få flere gæster via festen og gæsten på p3, da jeg selv ligger med influenza. Nu ligger jeg på sofaen og slapper af, har gjort rent, har gang i vasketøjet og maden er gjort klar, skal bare i ovnen. Regner med at kan ligge en time endnu på sofaen, og manden og vores gæster først kommer retur ved en 17 tiden. Hunden er sendt i pension, og har lige sendt en sms for at høre til ham. Ved godt at jeg savner hunden mere end den savner mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Har lige fået olie på bilen. Typisk at lampen begynder at lyse dagen efter manden er taget 10 dage til Tyskland. Og mig der ikke engang kan åbne motorhjelmen :lolhit Så endte med at køre om til den forhandler der solgte os bilen og så hjalp de mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Ligger i sengen med vaskebaljen ved siden af mig. :puke Har været til fysioterapeut og har det så dårligt herefter :( Øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Er syg. og SUR! Lægen ville sende recepten, og sagde at jeg så kunne hente medicinen "med det samme".. Nu har vi forsøgt at hente det to gange, og det er stadigvæk ikke kommet... Ringer jeg på apoteket, har de for travlt til at oplyse om det er kommet - men jeg magter ikke at skulle ned og det så ikke er der igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 jeg ligger også syg, og er pisse ynkelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Er forundret over at jeg kan blive ved med at puste så meget snot ud <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Venter på aftensmaden bliver færdig, rest kødsovs med pasta. Nemt! Er lige hjemvendt fra handletur i Rema, hvor jeg blandt andet købte Derma babybad og Derma Zink salve til en 10'er. Helt underligt at købe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2013 Ser Pretty Little Liars på Netflix i sengen. Har fået vold mange plukveer af at hænge vasketøj op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 er flyttet ind på sofaen pga influenzaen, og ligger nu og ser tv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 Har lige skrevet ansøgninger så Felix og jeg kan tage på weekend med god samvittighed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 På vej hjem fra julegave bytning. Er lidt pigesur på manden over ikke at ville køre mig til bussen, men mon ikke jeg er tøet op inden han kommer hjem? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 Prøver at falde i søvn - alene for 3. nat i træk. Hader ikke at kunne lægge i ske inden jeg skal sove :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2013 ligger på sofaen endnu en nat grundet sygdom og hosten og hakken... øv det bliver en lang nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 ser x-factor og overvejer, hvordan man skal overtale manden til at købe for alt for mange penge dvd´er, fordi så har vi næsten hele Dirch passer samlingen (med undtagelsen af 12 stk) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 Ser X-factor og slapper af på sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2013 Er spændt på at skulle ud og se på rækkehuse i morgen! Det virker aaalt for småt, men krydser sådan fingre for det ikke er... Det ser bare ud til der er nogle dumme skråvægge, så der ikke er plads til særlig meget på værelserne :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites