Besvaret December 27, 2012 Sms' er med diverse venner og familie efter vores lille optræden i nyhederne her til aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Sms' er med diverse venner og familie efter vores lille optræden i nyhederne her til aften :) Hvad lavede I der? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 er ved at gøre klar til job Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Hvad lavede I der? :) Vi var med i indslaget om øremærkning af barsel til fædre :) http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/62160840/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Lige spist morgenmad og er ved at tage mig sammen til et bad... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Ligger på sofaen og ser Ice Age 3 sammen med Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Er SYG og har det ELENDIGT! Camille er begyndt at blive snottet også.. Er svært bange for nytårsaften bliver aflyst :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Er SYG og har det ELENDIGT! Camille er begyndt at blive snottet også.. Er svært bange for nytårsaften bliver aflyst :boo Øv :( Håber I når at blive friske nok :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Jeg har også lagt mig. Fryser under 2 dyner, har ondt i hals og hoved :( øv altså. Skulle nyde dagene inden manden tager til Tyskland i 11 dage for at arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Er i chok over at Mira Wanting er død :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Er i chok over at Mira Wanting er død :( Det er så tragisk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Ser Cakeboss på Netflix Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Ser min 3. tøsefilm idag...ellers bruger jeg tiden på sofaen...sys jeg er enormt energiforladt og træt såå! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Råber RØV!! Lorte svigerfamilie! Lorte familie!!!!! Det kan simpelthen ikke passe, hvorfor kan folk ikke bare opføre sig ordentligt, hvorfor skal vi tage skraldet for alt.. GAAAAH!!!!! Er så frustreret, og burde bare slappe af! Gider ikke mere snot, og hoste :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Råber RØV!! Lorte svigerfamilie! Lorte familie!!!!! Det kan simpelthen ikke passe, hvorfor kan folk ikke bare opføre sig ordentligt, hvorfor skal vi tage skraldet for alt.. GAAAAH!!!!! Er så frustreret, og burde bare slappe af! Gider ikke mere snot, og hoste :boo God bedring søde :kram2 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Ligger med hovedpine og halsbrand. Gider virkelig ikke om til svoger for at spille brædtspil når jeg har det skidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 hypokonderen i mig siger, at jeg er ved at have en influenza på vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Har lige lavet en lille skål med hyggeting og er nu klar til xfactor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Har lige lavet en lille skål med hyggeting og er nu klar til xfactor :) ØV. Glemte at se det.. Mon ikke det snart er smidt på nettet :( Håber jeg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 ØV. Glemte at se det.. Mon ikke det snart er smidt på nettet :( Håber jeg.. Det er startet for 20 min siden og er der til kl 21 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Det er startet for 20 min siden og er der til kl 21 Ja, men vil jo gerne se starten ;) Så venter til det er på nettet :) også ser jeg det hele.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Ja, men vil jo gerne se starten ;) Så venter til det er på nettet :) også ser jeg det hele.. Ah ok. Man er jo nød til at se hvad blachman finder på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Vi var med i indslaget om øremærkning af barsel til fædre :) http://nyhederne.tv2...ex/id/62160840/ Hvor hyggeligt at se dig live :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Hvor hyggeligt at se dig live :) Ja det tænkte jeg også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites