Besvaret December 11, 2012 Overvejer at grave mig ned.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2012 Er på vej i strikkeklub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2012 Kan godt mærke jeg ikke er på toppen. Så putter på sofaen under dynen og skal snart se håndbold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2012 Kan godt mærke jeg ikke er på toppen. Så putter på sofaen under dynen og skal snart se håndbold Hvilket pt er skræmmende dårligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2012 har lige rengjort de tomme værelser. Mangler bare at vaske gulvet, bage, dække morgenbord og lave kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2012 Har lige spist frokost med svigermor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2012 Sidder på job. Er lidt skidt i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2012 Håber på meget snart at slippe af med det diarre og opkast, så ligger bare under dynen og er ser lidt tv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2012 Ser Love Actually med en meget kælen kat som mener den skal heeeelt op i hovedet på mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Ser Love Actually med en meget kælen kat som mener den skal heeeelt op i hovedet på mig Årh hvor hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Årh hvor hyggeligt :) Lidt var det da :) selvom han har en tendens til at ville stå på min mave og sådan en 6,5 kg kan altså være ret ubehagelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Shopper og shopper Lækkert :) Hvad shopper du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Skal i gang med dagens ansøgninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 ligger i sengen og ser beverly Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 overvejer om vand mon vil få mig til at kaste op (igen)... Er bare så monster tørstig, og cola slukker ikke direkte tørsten... Uh, god bedring. Jeg havde succes med vand da det var mig der var igennem den tur (2 gange siden midt november, jeg er SÅ heldig). Men drik laaaaaangsooooomt. En lille slurk og vent, en lille slurk mere og vent. Du bliver alligevel mere tørstig af at kaste op igen. Jeg laver luciaboller, hører radio, racer rundt på nettet, har ondt i maven og venter på min kære mand (men jeg kommer vist til at vente længe)... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Sidder og fryser under dynen og venter på pizzaen i ovnen bliver færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2012 Har lige sendt endnu en ansøgning, denne gang til job som virksomhedskonsulent.... Kryds fingre, for jeg vil så gerne have det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 krydser fingre for mortilsmuksak, og ser Big Love på kanal 4, mens jeg venter på klokken skal blive 7, så dagvagten kan møde ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Er på vej til job. Er fuldstændig smadret efter en halv nat på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Ligger på sofaen og venter på, at Tilde vågner. Hun stod op, lagde sig på sofaen og sover igen :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Sidder og venter på K oppe i byen. Håber han kommer snart så vi kan komme hjem og få noget at spise. Er suuuulten!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Sidder og venter på at Albert vågner så vi kan komme ned og svømme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 Er på vej til København for at besøge mandens søster. Tobias har klaret turen så godt indtil videre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2012 ligger i sengen og slapper af, burde måske sove lidt mere, men det er bare sååå kedeligt. Har ryddet op i fryseren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites