Besvaret November 25, 2012 Har lige lagt Theo i seng og sidder nu og glæder mig til Forbrydelsen :) Det var godt nok tidligt :o Hvor længe sover han så? Og ditto, glæder mig til kl bliver otte :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Det var godt nok tidligt :o Hvor længe sover han så? Og ditto, glæder mig til kl bliver otte :yay Han kommer altid i seng ved 19-tiden og så sover han ca. 12 timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Han kommer altid i seng ved 19-tiden og så sover han ca. 12 timer :) Han lyder da godt nok dejlig nem. ;) Skønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Ser The Avengers :) og venter på at klokken bliver 20 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Skal kigge lidt på Vindmøller her kl 19.30 på DR2. Det er min arbejdsplads Og glæder mig så til Forbrydelsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Ser forbrydelsen, og er lidt skuffet over den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Ser forbrydelsen, og er lidt skuffet over den... Nej det var ikke lige den afslutning jeg havde set komme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Nej det var ikke lige den afslutning jeg havde set komme... Den var SÅ fesen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Han lyder da godt nok dejlig nem. ;) Skønt Det er han også :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Den var SÅ fesen.. TOP fesen :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Har lige bestilt flybilletter til weekenden og sidder nu og kigger på hoteller på Bornholm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Kan ikke sove og er kravlet på sofaen med en film... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Burde været gået i seng for længst og nu er jeg overtræt og kan ikke sove :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Endnu en dag med sygdom :( Skal ha' ringet til lægen med Malivas hoste og så skal jeg melde mig syg i dag, da næsen løber konstant. Jeg hoster og har øjenbetændelse. Skide irriterende iog ikke så skide sundt når man arbejder i køkken. Jeg håber bare at min vejleder snart vil tro på at jeg rent faltisk er syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 burde sove, da den står på nattevagt i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Ser Disney junior med en feber ramt søn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Læser til bacheloren... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Roder med Windows 8 :) Det er så fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 overvejer om jeg skulle stå op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Sidder ude i den gamle lejlighed og er næsten tudefærdig. Alt det vi har malet ligner lort! Så i denne uge med lange vagter, er jeg indlagt til at gå herude og male og gøre rent inden vi skal aflevere fredag :( L har opgivet så det hele hænger på mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Sidder ude i den gamle lejlighed og er næsten tudefærdig. Alt det vi har malet ligner lort! Så i denne uge med lange vagter, er jeg indlagt til at gå herude og male og gøre rent inden vi skal aflevere fredag :( L har opgivet så det hele hænger på mig :( :kram :kram :kram havde jeg ikke haft arbejdsuge, så havde jeg gerne kommet og hjulpet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Sidder ude i den gamle lejlighed og er næsten tudefærdig. Alt det vi har malet ligner lort! Så i denne uge med lange vagter, er jeg indlagt til at gå herude og male og gøre rent inden vi skal aflevere fredag :( L har opgivet så det hele hænger på mig :( Sikke noget fucking pis, hvad dælen er gået glt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2012 Sikke noget fucking pis, hvad dælen er gået glt? Hov galt Del dette indlæg Link to post Share on other sites