Oprettet November 16, 2012 Så er det blevet tid til MD-scanning i dag, og jeg glæder mig bare helt vildt! :loveshower Det bliver rigtig dejligt at se den lille trold, som bare er SÅ aktiv i maven nu :kuller Der var lang tid, hvor jeg synes det hele var lidt uvirkeligt, og jeg havde svært ved at glæde mig, da jeg bare intet mærkede til, at jeg er gravid. Maven var lille, ingen liv endnu osv. - men efter NF er det hele blevet lidt mere virkeligt. Maven er flot rund og jeg mærker som sagt masser af liv... Her er det sidste mavebillede, taget for en lille uge siden: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2012 Flot maven og :goodluck Idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Rigtig fin mave! Håber af scanningen gik godt :-) Har I fået kønnet af vide? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2012 Fin mave. Håber det gik godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2013 Hov- jeg har da slet ikke opdateret denne tråd :> Scanning gik rigtig godt, og vi venter os en smuk og sund lille DRENG! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites