Besvaret November 16, 2012 Lige en sidenemærkning: Må man egentlig gerne koge MM? :unsure Jeg tænker at alt det gode forsvinder så? :help Jeg kogte altid grød på vand og kom mælken i bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2012 Lige en sidenemærkning: Må man egentlig gerne koge MM? :unsure Jeg tænker at alt det gode forsvinder så? :help Jeg kogte altid grød på vand og kom mælken i bagefter. Det er et godt spoergsmaal - jeg laeser at det sal varmes op til 37 grader, men intet om kogning.... Jeg ville rent intuitivt ogsaa putte det i efter at have lavet mos/groed... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2012 Det er et godt spoergsmaal - jeg laeser at det sal varmes op til 37 grader, men intet om kogning.... Jeg ville rent intuitivt ogsaa putte det i efter at have lavet mos/groed... Præcis... :) Jeg mener da i hvert fald at man ikke må koge MME. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2012 Hmmm det var da et godt spørgsmål :unsure Der står i opskriften i babykalenderen at det skal bringes i kog, men kan godt se jeres pointe med om der så går noget godt tabt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites