Oprettet January 3, 2011 Andre end mig, der har problemer med at komme på netbank hos Nordea??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Belastende...Den eneste side jeg ikke kan komme ind på.. hmm... Det må betyde, at jeg bare skal bruge løs på udsalg i dag... ha ha :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Jeg har haft lidt svært ved det men kom til sidst på deres side Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Tror også jeg vil have lidt svært ved det, men det er nok fordi jeg ikke har dem som bank ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 jeg kan ikke komme ind på deres side overhovedet, den siger internet kan ikke vises... Og har ikke problemer på andre hjemmesider Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 jeg kan ikke komme ind på deres side overhovedet, den siger internet kan ikke vises... Og har ikke problemer på andre hjemmesider Samme problem havde jeg.. er dog kommet ind, men der står på deres side, at de har problemer, men arbejder med det :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Hi hi - ok bare mig der er heldig så! Del dette indlæg Link to post Share on other sites