Oprettet November 14, 2012 Kan jeres holde sutten hele natten, er ved at blive skør over skal give sut 4-10 gange om natten... Hvad tricket ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 C skal heldigvis kun have sutten første gang hun falder i søvn for natten. Når jeg har været oppe og amme, hende ligger jeg hende ned uden sut og så er hun væk efter 3-4 min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Valdemar taber den også, men han vågner heldigvis sjældent af det om natten. Jeg har hørt at det kan virke at binde snippen af en stofklud i "håndtaget" på sutten. Altså ikke sådan at sutten er bundet fast til noget (udover stofkluden), men bare sådan at sutten bliver for "tung" til at babyen kan spytte den langt væk. Sådan at hvis de taber den, så kan man være heldig at den ikke ryger længere end at de selv kan nå og fange den igen. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Her er Anabella jo ikke så gammel endnu, så det virker at give hende en sut til 6 måneder og opefter. Den er jo større, så hun kan bedre holde den i munden, når hun slapper af også - så hun kan sutte videre lidt senere. (hvis det gav mening) Og så sutter hun heller ikke så hårdt op den, som på de små, så hun larmer ikke nær så meget om natten nu! :loveshower Når hun så smider den ind imellem, vågner hun heller ikke af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Silke Elia får den kun når hun bliver puttet. Så falder den ud på et tidspunkt og hun spørger ikke efter den. Hun går den heller ikke efter natamningerne og falder fint i søvn uden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Herhjemme er det ikke problemet at han taber sutten men at han vågner og sutter uhæmmet på den. Det larmer så meget at jeg vågner af det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Her suttes kun, når han puttes. Han vågner ikk, hvis han smider sutten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Silas falder i søvn med sutten, så falder den ud, men han sover videre til det bliver morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Ronja er virkelig afhængning af sine sutter om natten. Hun har en 3-4 sutter læggende nede hos sig for så kan hun selv finde en i søvne. Det begyndte vi egentlig på rimelig tidligt, men det kræver jo at barnet selv kan få sutten i munden. Problemer er at hun også gerne vil sove med en i hånden så det skal nok blive sjovt at vænne hende af med dem <_< Men ellers har jeg også hørt den med at putte en stofble gennem ringen så den bliver lidt tungere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Han vågner jo heller ikke lige når han tåber den, men tit vågner han efter 30min til 1 time efter amning, og så giver jeg kun sut.. men synes godhed nok jeg træt af så lidt søvn .. Han bruger mam sutter uden ring, men der er påmonteret sutter i hans puttebamse som så fungere ligesom med stofbleen. Om dagen er der intet problem i bv'en.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites