Susanne

Hvor dum har man lov at være...

8 indlæg i dette emne

Deltagerne i Miss Universe bliver spurgt om de synes der skal undervises i Evolutions-lære i skolerne... Her er de 15 sløjeste svar! :o :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

OMG toot.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

For fanden da hvor er de ikke kloge at høre på.. Utroligt at de er så gammeldags og troende (på en snæversynet måde)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da godt, at de har deres gode udseende i det mindste ..... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

På en måde forstår jeg godt de piger. Evolutionsteorien clasher jo i den grad med biblens fortælling om jordens oprindelse, og er man kristen, jamen, så sætter man vel ikke spørgsmålstegn ved bibelhistorien. Specielt ikke amerikanerne, som stort set alle sammen er religiøse på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså det kan da godt være, at jeg ikke selv er for klog, men jeg synes altså ikke, at de alle er så dumme at høre på :unsure

Jeg undrer mig over nogle af dem... f.eks. Miss Kentucky, der slet ikke synes at der skal undervises i det. :huh Eller Miss Washington, som synes at der skal undervises i facts og ikke i teori :blink Og Miss Luisiana ved tilsyneladende slet ikke, hvorfor hun mener noget som helst. :rolleyes

Men flere af dem siger da, at der skal undervises i det på trods af at de selv tror på, at de er skabt af Gud (f.eks. Miss Tennessee og hende med det lange mørke hår, der dækker for sit banner - dét er så måske ikke så taktisk), og det synes jeg da er meget sympatisk og et godt svar. Jeg vil i hvert fald personligt ikke betragte nogen som dumme, bare fordi de er troende :unsure

Og de der spørgsmål til sådan nogle konkurrencer handler vel heller ikke om at vise intellekt, men om at være likeable?

Og sidst men ikke mindst: det ville da VIRKELIG være (taktisk) dumt, at være total anti-gud i sine udtalelser, når man stiller op i en Miss USA konkurrence :rolleyes Hvem ved, måske får Miss Kentucky og Miss Alabama faktisk rigtig mange stemmer pga. deres udtalelser ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER