Oprettet November 11, 2012 Matilde er 9,5 uge og plejer at tage 300 gram på pr. uge. Men de sidste 11 dage har hun kun taget 205 gram på! Hvor meget skal/bør hun tage på om uge nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 prøv at google det... det gjorde jeg da jeg kom i tvivl med lucas.. men han tager så stadig ik nok på.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 Mener at SP sagde at de helst skal tage 150-250 gram på om ugen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 Silke Elia startede med at tage 37g på om dagen til kun 22g her sidste gang hun blev vejet 10 uger gammel. Det er meget normalt at de udligner vægtøgningen lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 De plejer også at tage på i ryk. Synes overhovedet ikke det lyder bekymrende, så længe hun trives :) husk også på at alle børn er forskellige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 Matilde er 9,5 uge og plejer at tage 300 gram på pr. uge. Men de sidste 11 dage har hun kun taget 205 gram på! Hvor meget skal/bør hun tage på om uge nu.. Hvis hun bliver ved med at tage 300 g på om ugen bliver hun jo meget hurtig stor så det stopper heldigvis og bliver mindre men selvfølgelig skal hun tage på :) Tilpas pige med mange tunge bleer så er det ikke helt skidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 Hun er en dejlig tilfreds pige som også sover godt både nat og dag. Men går bare med den evige angst for hvornår min mælk ikke er god nok mere :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 Hun er en dejlig tilfreds pige som også sover godt både nat og dag. Men går bare med den evige angst for hvornår min mælk ikke er god nok mere :( :kram2 Selvfølgelig er den det :) det er helt normalt at kurven flader lidt ud. Det må jo også være noget af en vægtstigning hun har haft hvis hun har taget 300 gram på om ugen ind til for en uges tid siden. Synes det lyder helt iorden at hun lige tager sig en slapper :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2012 De sidste par uger har Karla taget ca. 200 g på om ugen, og hun har altid ligget midt på kurven, og gør det stadig. Så no worries :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites