Oprettet January 3, 2011 Ihvertfald hvis man læser på teksttv... De skriver at hun skal sættes igang idag... Så må vi se om der er hold i det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Herligt- så har jeg 1 rigtig, så bliver det spændene mht køn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Jamen held og lykke til hedne siger jeg bare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Nej det tror jeg ikke hun gør, ifølge kongehuset så gør hun ikke i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Nu er jeg ikke så royal men hvir langt er hun henne med de 2 der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Kongehuset har afkræftet hun skal sættes igang i dag, men man ved jo self aldrig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Nu er der jo heller ingen garanti for fødsel bare fordi man bliver sat igang :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Nu er jeg ikke så royal men hvir langt er hun henne med de 2 der Hun er sat til midt i januar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Får da vist ikke ret alligevel ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Jeg tror at hun føder på onsdag :) Der har jeg fødselsdag og da jeg er stor royalist kunne det da være sjovt at dele fødselsdag med et sæt kongelige tvillinger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Jeg vidste slet ikke det var snart hun havde termin :gravid Synes lige det er blevet offentliggjort :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Hun skal til, at skynde sig lidt, skal hun :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Spændende hvornår det bliver :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Sikke dog en and- hvor bliver det bare spændene :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Altså.. Bare fordi hun bliver sat i gang i dag.. Betyder det jo ikke hun føder I DAG... meeen.. Mon ikke det var en and? For ligesom at råbe "ulven kommer" et par gange, så når det virkelig sker, så der bare ingen der tror at "nu det nu".. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Det lugter lidt af meget snarlig royal tvillinge-fødsel :loveshower Har lige læst dette på ekstra bladet's netavis: Tirsdag formiddag skulle kronprinsen have deltaget i nytårskur for Højesteret og de to garderregimenter i Chr. VIIs Palæ på Amalienborg, og efterfølgende i nytårskur for det diplomatiske korps på Christiansborg Slot. Men Frederik dukkede ikke op. Ekstra Bladet har forsøgt at få svar på, hvorfor kronprinsen ikke er kommet til kur klokken 9.50 som planlagt, men hoffet ved ikke hvor kronprinsen befinder sig, lyder det lidt kryptiske svar. Et bud kunne være, at Frede er på Rigshospitalet sammen med Mary, der når som helst kan nedkomme med de royale tvillinger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Hmm hvis det ikke var fordi jeg var låst fast kunne jeg da godt lege fødende og se om lyserød stue var ledig.. :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Det lugter lidt af meget snarlig royal tvillinge-fødsel :loveshower Har lige læst dette på ekstra bladet's netavis: Det lyder da i hvert fald underligt at kongehuset ikke ved hvor kronprinsen er ;) Tror ikke han bare lige sådan forsvinder uden de ved hvor han er. Tror han er inde på Riget nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Hmm hvis det ikke var fordi jeg var låst fast kunne jeg da godt lege fødende og se om lyserød stue var ledig.. :P :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 han var til nytårskuren havde bare taget bagvejen. men de har nok været forbi sygehuset til undersøgelse eller lign. det er jo nok lige ved og næsten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2011 Hun føder på lørdag. Der har kasper nemlig fødselsdag og "the king" aka Elvis havde også fødselsdag denne dag, så det MÅ blive lørdag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites