Oprettet November 9, 2012 Jeg tænkte at vi skulle have lidt gang i krea forum ^_^ Tænkte vi kunne have en slags evighedstråd hvor vi viser de ting vi er i gang med at strikke/hækle/er færdige med/gerne vil i gang med. Så kan vi inspirere hinanden og hjælpe hinanden. Samt flashe de ting vi laver ;) Ikke at jeg strikker meget, men suger til mig af inspiration alt hvad jeg kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2012 Jeg er i gang med mit evighedsprojekt - en plaid. Tror jeg er kommet længere end på billedet :) Ellers strikker jeg en karklud i ny og næ. De er ikke særlig kønne, da de bliver strikket i garn jeg bare lige har liggende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2012 :yiepie En strikketråd!!! :loveshower Jeg har lige strikket denne hue til Valdemar: Og quickknittet denne sok til Brian: Jeg er igang med sok nr 2, og så skal mit næste projekt være et sæt babystøvler: (De bliver lidt af en udfordring, men det skal altså prøves af! :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2012 Jeg har lige hæklet en Hello Kitty taske til datteren - og fik så en bestilling på en til en bekendt: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Hvor er det hyggeligt at i vil være med :glad Super fine ting i har lavet :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Hold da fast, hvor er I seje! :o Håber at jeg også en dag kan finde ud af at strikke så fine ting som jer :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2013 Jeg har i december lært mig selv ( med meget hjælp fra youtube ) at hækle. Dog kun Star stitches ;) Har hæklet dette tørklæde Jeg har brugt garn fra søstrene grene. 4 nøgler i alt, så det har kostet knap 50 kr (og en hulens masse tid) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2013 Skal vi ikke have gang i denne tråd igen? Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 En dalek :D Super nørdet - men jeg kommer et par bjælder i, og så kan Karla lege med den :rolleyes :D Og så er jeg også i gang med et zpaghetti-tæppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Aner ikke hvad en dalek er :blush Men super sejt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 En dalek :D Super nørdet - men jeg kommer et par bjælder i, og så kan Karla lege med den :rolleyes :D Og så er jeg også i gang med et zpaghetti-tæppe :) Iiihhh... Hvor er den sej! Hvor har du opskriften fra? Min mand ville nemlig synes den var helt fantastisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2013 Iiihhh... Hvor er den sej! Hvor har du opskriften fra? Min mand ville nemlig synes den var helt fantastisk :) Den er fra ravelry. Hvis du søger derinde på dalek amigurumi, så kommer den frem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2013 Aner ikke hvad en dalek er :blush Men super sejt! Det er en nørd-ting. Et kult-ikon fra en britisk sience fiction-serie, Dr. who. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2013 Den er fra ravelry. Hvis du søger derinde på dalek amigurumi, så kommer den frem :) Hvor er det en fantastisk side! Hvorfor har jeg ikke hørt om den før :wacko Der er jo fantastisk mange lære opskrifter :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2013 Jeg har lige strikket en hue + trøje til min venindes kommende datter. Er nu igang med handsker og så spekulerer jeg over næste projekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2013 Skal vi ikke have gang i denne tråd igen? Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :) Wow nogle flotte farver... Det bliver så flot... Men mon ikke det kommer til at tage 1000 år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2013 Wow nogle flotte farver... Det bliver så flot... Men mon ikke det kommer til at tage 1000 år ;) Er helt sikker på det kommer til at tage 1000 år ;) Men jeg hæfter også efter hver runde, og det tager tid synes jeg. Jeg orker bare ikke at skulle hæfte 10.000 ender til slut ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2013 Hvor er det en fantastisk side! Hvorfor har jeg ikke hørt om den før :wacko Der er jo fantastisk mange lære opskrifter :blink Ravelry er en helt igennem fantastisk side :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2013 Skal vi ikke have gang i denne tråd igen? Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :) Hold nu op det er flot. Vil du dele opskriften og gerne i (begynder hækle sprog )? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2013 Hold nu op det er flot. Vil du dele opskriften og gerne i (begynder hækle sprog )? :-) Det kan du tro :) Det er blot en oldemor firkant. Ser lige om jeg kan finde den video der hjalp mig i gang, for jeg er heller ikke skarp i at hækle ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2013 Det er denne video der guidede mig igennem starten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 Skal vi ikke have gang i denne tråd igen? Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :) Hold nu op hvor er det flot!! Er imponeret :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 Hold nu op hvor er det flot!! Er imponeret :loveshower Tror det er farverne der gør det, for det er nu 'bare' en ganske almindelig oldemor firkant der bliver større og større :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2013 Girl Next Door hvor mange nøgler har du brugt indtil vidre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites