Besvaret November 10, 2012 Eeej hvor er hun god! :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Og tænk egentlig at hun snart er 1 år :o Så rykker du over til os i tumlinge smalltalk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Motorisk vidunder! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Hvor er hun dygtig Susanne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Hvor er hun dygtig :balloons Hvor er hun bare god!! Og hvor er hun bare blevet stor! åårh hvor er hun skøn. Og dygtig! :biglove Årh Susanne.... Hvor er hun DYGTIGT!! :biglove :7himmel :biglove Og hvor er det rørende at se hvor meget de to holder af hinanden.... Det er godt nok tydeligt lige der :wub Hvor er hun bare dygtig lille store Anna... Hvor ser hun bare drøn stolt ud over sin bedrift :loveshower Ih hvor er hun dygtig :) vildt at hun snart er 1 år gammel :o Årh - tak piger, altså! :kuller :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2012 Hvor er hun bare sej :) Hvor er hun dygtig :loveshower Hun er så dygtig, store Anna :loveshower Jeg melder mig i koret. Hvor er hun bare dygtig :yay Og hvor er det bare en helt igennem vidunderlig kærlighedsfyldt lille video :kuller Eeej hvor er hun god! :biglove :loveshower Og tænk egentlig at hun snart er 1 år :o Så rykker du over til os i tumlinge smalltalk :yay :yay Motorisk vidunder! :respekt Hvor er hun dygtig Susanne :loveshower Tak piger! Jeg er godt nok også stolt! Vi besøgte fætter Sigurd i dag og det er tydeligt, hvor meget mere adræt hun er. Han har lige i denne uge lært at kravle og er så småt begyndt at rejse sig op af ting. Og kan endnu ikke kravle op af trappen. Det er vildt, så stor forskel der er på trods af kun 13 dages aldersforskel. Jeg tror det betyder meget, at de er af hvert sit køn, men jeg er stadig så fantastisk stolt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2012 Det er nu hendes mormor, men det er jo ligeså dejligt :loveshower Arrrg for helvede :P Hun så bare så høj og slank ud - men du har det vel ikke fra en fremmed så. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites