Miss_matilde

Stinnamusen's "Fra Fe' til mindre Fe' "-tråd

100 indlæg i dette emne

TILLYKKE MED DE MINUS 400GRAM!! :) DU ER SEEEEEEEEEEJ!!

Del dette indlæg

Godt gået søde!!! :glad :hurra

:kiss Taak søde...

For ja der røg jo noget "tærte" ned den anden dag ;)

Sejt lille Fe :glad

:kiss Hihi TAK smukke..

TILLYKKE MED DE MINUS 400GRAM!! :) DU ER SEEEEEEEEEEJ!!

TAK søde Charlotte :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er i løbet af dagen blevet mere og mere snottet og MØB har nu sat sig på begge ører :( Jeg har mega ondt i halsen og nu her mens jeg ligger og lytter til manden og katten dee sover - får jeg mere og mere ondt i maven og jeg brænder bare.

ØV!!!! Det dur bare ikke.

Skal nemlig på arbejde i morgen trods det min fridag.. Og svigermor og mand kommer til torsk.

Suk.

Hader min krop og den l*rte immunforsvar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik INTET søvn i nat :( Ligger stadig i sengen og H ringede lige.. Han sagde jeg skulle blive liggende. HADER SYGDOM!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

God bedring til dig.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er staaaaadig syg. Skal ringe til lægen imorgen tidlig for og høre om det er mycoplasma jeg har fået igen :(

Så alt går laangsomt pt.... Er ikke på arbejde særlig meget og sidder bare foran computeren eller sover. Orker bare INGENTING!! Alligevel formåede jeg at der igen stod minus på vægten igår. :)

Og Idag tog jeg mig selv i nakken og gik en lille tur i plantagen. Godt nok kun på en lille kilometer, meeen det jo bedre end ingenting ;)

Lige nu ligger jeg og forsøger og sove. Meeen det kriller i halsen og jeg har det bare af H til.

Damn jeg ville ønske jeg havde en rask krop og et ordentlig immunforsvar !

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god bedring :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god bedring :)

Mange tak :)

:kram

TAK smukke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig faktisk til tirsdag morgen.. Trods det har været svært modstod vi at lysten til B&J var kæmpe stor!!

Vi har godt nok spist kage, men det var fedtfattig gulerodskage :)

Idag har vi haft en rigtig hjemmehygge-søndag. Begge bilerne blev støvsuget, vasket indvendigt og ja en tur i vaskehallen. Og bagefter nød vi skøn frokost: rugbrød med sild og Fiskefilet - selvfølgelig med snaps til ;)

Vi ved vidst begge at næste weekend bliver redt usund.

H skal med gutterne i byen hele weekenden og jeg skal op til en veninde og hendes skønne familie.. Uhmm hendes mand laver sååå lækker mad!

Nå men nu gælder der først en dag imorgen, før en tur på vægten igen venter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super.. hvor er du sej.. :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

At modstå B&J er SEJT!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super.. hvor er du sej.. :respekt

At modstå B&J er SEJT!! :)

;) TAK i 2....

Ja UHMMMM hvor kunne jeg godt spise B&J nu.... Har rigtig avs i æggestokkene lige nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

<_< Syntes nu kiloene sidder som var jeg 1 meter og LAV!

hov hov - der er ikke noget galt i at være 1 meter og lav! :lolhit

ej spøg til side. Godt gået indtil videre med de tabte kg på trods af sygdom und alles.

og godt gået med morgenmaden også!! I stedet for sukker, så putter jeg selv vindruer, mandler og rosiner på.. vindruerne er nemmerlig søøde tihiii, var det en ide at prøve i stedet for? og bank mig bare oveni hovedet hvis jeg skal blande mig udenom ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov hov - der er ikke noget galt i at være 1 meter og lav! :lolhit

ej spøg til side. Godt gået indtil videre med de tabte kg på trods af sygdom und alles.

og godt gået med morgenmaden også!! I stedet for sukker, så putter jeg selv vindruer, mandler og rosiner på.. vindruerne er nemmerlig søøde tihiii, var det en ide at prøve i stedet for? og bank mig bare oveni hovedet hvis jeg skal blande mig udenom ;)

Smil - nej der er bestemt ikke noget galt i og være lav - og slet ikke når man har en smuk krop som din (og jo jo jo... har jo set billeder af dig i brudekjole.. OG set den der fjernsyns udsendelse med dig) :kram2

Bruger næsten ingen sukker på.. og ja vindruer er en god ide.. MEN der er jo OGSÅ frugsukker i ;) som er ligeså meget no go som rigtig sukker..

Men TAK for rådene...

Tror dog at jeg snart skal holde en pause med havregrynen med mælk på - da jeg er begyndt og få kvalme timerne efter (føler mælken kommer op igen!)... MEN så har jeg jordens lækreste opskrift på pandekager der består af havregryn, mælk og æg ;) OG de smager fantastisk og mætter helt vildt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm tror godt nok alligevel ikke der er godt nyt på vægten i morgen tidlig.... :( For har fået rigtig ondt i æggestokkene og kvalme... et tegn på min krop skal være træls de næste mange dage... :( SUKKKK

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smil - nej der er bestemt ikke noget galt i og være lav - og slet ikke når man har en smuk krop som din (og jo jo jo... har jo set billeder af dig i brudekjole.. OG set den der fjernsyns udsendelse med dig) :kram2

BLABLABLA BLAAAAA :P det er en diskussion vi kan ta en dag ;)

Bruger næsten ingen sukker på.. og ja vindruer er en god ide.. MEN der er jo OGSÅ frugsukker i ;) som er ligeså meget no go som rigtig sukker..

Men TAK for rådene...

eeehhmm altså det skal du jo ikke fortælle mig :lolhit måske er det dér jeg fejler (blandt mange)

Tror dog at jeg snart skal holde en pause med havregrynen med mælk på - da jeg er begyndt og få kvalme timerne efter (føler mælken kommer op igen!)... MEN så har jeg jordens lækreste opskrift på pandekager der består af havregryn, mælk og æg ;) OG de smager fantastisk og mætter helt vildt..

haps til opskrift?

Del dette indlæg

Annonce ♥

haps til opskrift?

Du hælder en god portion havregryn op i en skål.... tilsæt mælk til alle havregrynene er fugtige... (IKKE så de svømmer)..... Stil i køleskabet natten over eller 10-15 minutter..

Tilsæt 1 æg (os gerne 2)... evt. lidt vanillesukker.. og hvis du er til det så mas en banan ned i... Det giver en sød smag - og gør sukker undværligt :)

Pisk det godt sammen med en gaffel...

Hæld det som små klatter på en pande og steg dem....

Har prøvet og stege i alm. becel - men det bedste og stege dem i: ER og bliver Kokos olie :loveshower

Drys evt. med kanel - som os giver dejlig smag....

Bon appetit!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du hælder en god portion havregryn op i en skål.... tilsæt mælk til alle havregrynene er fugtige... (IKKE så de svømmer)..... Stil i køleskabet natten over eller 10-15 minutter..

Tilsæt 1 æg (os gerne 2)... evt. lidt vanillesukker.. og hvis du er til det så mas en banan ned i... Det giver en sød smag - og gør sukker undværligt :)

Pisk det godt sammen med en gaffel...

Hæld det som små klatter på en pande og steg dem....

Har prøvet og stege i alm. becel - men det bedste og stege dem i: ER og bliver Kokos olie :loveshower

Drys evt. med kanel - som os giver dejlig smag....

Bon appetit!!!

lyder nemt - det skal næsten prøves til trunten og jeg i weekenden :) eller en eftermiddag eller nowet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

lyder nemt - det skal næsten prøves til trunten og jeg i weekenden :) eller en eftermiddag eller nowet :)

De er super nemme... og smager SÅÅÅ godt...

Det er min skønne veninde (øko-mor) der har lavet det til mig flere gange.. hendes børn ELSKER dem!!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER