Miss_matilde

Stinnamusen's "Fra Fe' til mindre Fe' "-tråd

100 indlæg i dette emne

Igår var endnu en dag hvor det hele ikke var særlig optimalt - hverken med mad eller motion - sådan er det når man er halv syg og passer manden.

MEN jeg er optimist - det hele skal nok gå...

Del dette indlæg

Åhhh ha.. hvor er det svært og holde den sunde stil og et aktivt niveau når manse har ligget så syg - at jeg har måtte opvarte ham mv..

Men har forsøgt alligvel syntes jeg da... dog ikke med motionen..

Det eneste motion jeg sådan "rigtig" har fået er at vi lige har været ude og gå...: 1,2 km - og halvdelen af turen har jeg gået i 10-20 cm hård sne.. Fordi der er sindsyg glat/masser af is på vejene.. Damn...

Håber dog alligevel at der bare er liidt positivt på vægten tirsdag morgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men vægten i morges sagde da minus 500g :glad

LIDT har også ret... specielt efter sådan en uge...

Desværre kan den fine ticker i min signatur ikke finde ud af komma tal.. øv bøv.. så har rundet "op"... Og ja den er rettet så målet er 15 kg og ikke 14 - og derfor er der kun tabt et kg nu og ikke de 2...

Del dette indlæg

Annonce ♥

sde komma skal være punktum så virker det :)

og godt gået med de 500g

Del dette indlæg

Annonce ♥

sde komma skal være punktum så virker det :)

og godt gået med de 500g

Argghh ;) DERFOR.. lol

Tak.. det er jo ikke det vilde.. MEN det er den rigtige vej..

Del dette indlæg

Annonce ♥

500 gram er 500gram den rigtige vej.. du har ikk stået stille.. det er flot stinna..!11

Del dette indlæg

Annonce ♥

You go girl :glad :gp :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

500 gram er 500gram den rigtige vej.. du har ikk stået stille.. det er flot stinna..!11

You go girl :glad :gp :kram2

TAAAK Piger... :)

Jaa det er bestemt den rigtige vej...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh lille fe... Nu synes jeg du lige skulle have en opsang.. Har jo læst mig til der er røget fransk hotdog indenbords og vidst også noget andet... :whistling (ikke at jeg er meget bedre selv, meeeen nu skriver jeg jo til dig og ikk mig selv ;) )

Læste mig også frem til at H gerne vil have lidt vægttab på din konto inden i starter behandling igen. Og jeg synes et sted det er synd for dig, for det er ikke nemt, og mændene har det lettere.. Men jeg vil alligevel støtte ham i sagen.. I håb om det vil gøre behandlingen nemmere og og og din ryg vil sikkert heller ikke blive sur over et par kg mindre. ;)

Kan lidt forestille mig en tanke man kunne have i dit tilfælde med hvis nu hvis jeg taber mig og stadig ingen graviditet.. men så kan du sige du har gjort dit fuldt ud.. plus når graviditeten kommer (for det gør den, det SKAL den) så vil du sikkert have 9 måneder der er bedre end hvis du ikke havde tabt dig.. Men det må være lidt hårdt at tabe sig mod et ønske man vel og mærke ikke kan være 100% på at få... Men ved du hvad du kan være 100% på at du 1. vil få mere overskud og kærlighed til dig selv...og 2. at du får en dejlig gave når du har tabt dig de 10 kg.

Hold kæft en følelse jeg har fået efter mit (indtil nu) vægttab og vil så gerne have alle skal have den følelse.. speciel dig.. så den dag du rammer minus 10 kg, sender jeg en dejlig gave afsted til dig.

Så Stinna... kom igang.. husk brødet er din værste fjende og selv meget lidt motion (let gang) REGELMÆSSIGT er din nye bedste ven (udover mig :D )

:box :box :sm :sm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh lille fe... Nu synes jeg du lige skulle have en opsang.. Har jo læst mig til der er røget fransk hotdog indenbords og vidst også noget andet... :whistling (ikke at jeg er meget bedre selv, meeeen nu skriver jeg jo til dig og ikk mig selv ;) )

Læste mig også frem til at H gerne vil have lidt vægttab på din konto inden i starter behandling igen. Og jeg synes et sted det er synd for dig, for det er ikke nemt, og mændene har det lettere.. Men jeg vil alligevel støtte ham i sagen.. I håb om det vil gøre behandlingen nemmere og og og din ryg vil sikkert heller ikke blive sur over et par kg mindre. ;)

Kan lidt forestille mig en tanke man kunne have i dit tilfælde med hvis nu hvis jeg taber mig og stadig ingen graviditet.. men så kan du sige du har gjort dit fuldt ud.. plus når graviditeten kommer (for det gør den, det SKAL den) så vil du sikkert have 9 måneder der er bedre end hvis du ikke havde tabt dig.. Men det må være lidt hårdt at tabe sig mod et ønske man vel og mærke ikke kan være 100% på at få... Men ved du hvad du kan være 100% på at du 1. vil få mere overskud og kærlighed til dig selv...og 2. at du får en dejlig gave når du har tabt dig de 10 kg.

Hold kæft en følelse jeg har fået efter mit (indtil nu) vægttab og vil så gerne have alle skal have den følelse.. speciel dig.. så den dag du rammer minus 10 kg, sender jeg en dejlig gave afsted til dig.

Så Stinna... kom igang.. husk brødet er din værste fjende og selv meget lidt motion (let gang) REGELMÆSSIGT er din nye bedste ven (udover mig :D )

:box :box :sm :sm

HAHAH kan meget godt lide du kalder mig en fe ;) Det er da noget pænere end fede ;) Hihi - har jeg os vinger så? thihi

TAK for sparket søde... har ikke opgivet eller noget.. men igår havde jeg et behov for bare og være mig.. bare at lade det hele være nemt og lige til. så jeg bare kunne sidde og glo på computeren og koble fra.

Du er fantastisk at du er her - og sparker til mig.. :kiss Virkelig fantastisk..

Ville den anden dag have købt en skridtæller men kom fra det igen... Vil bare gerne have en enkel og lige til.. der ikke laver "snyde" skridt.. Det vil være første skridt på vejen til at få rørt mig noget mere... For denne her kamp er først lige begyndt!

TAK søde..

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHAH kan meget godt lide du kalder mig en fe ;) Det er da noget pænere end fede ;) Hihi - har jeg os vinger så? thihi

TAK for sparket søde... har ikke opgivet eller noget.. men igår havde jeg et behov for bare og være mig.. bare at lade det hele være nemt og lige til. så jeg bare kunne sidde og glo på computeren og koble fra.

Du er fantastisk at du er her - og sparker til mig.. :kiss Virkelig fantastisk..

Ville den anden dag have købt en skridtæller men kom fra det igen... Vil bare gerne have en enkel og lige til.. der ikke laver "snyde" skridt.. Det vil være første skridt på vejen til at få rørt mig noget mere... For denne her kamp er først lige begyndt!

TAK søde..

Haha hold kæft jeg er en blondie.. har sq da hele tiden troede det var dig selv dig kaldte dig for fe og ikke fede.. Men man læser det jo som man synes der burde stå.. ;)en lille fe der flyver rundt ;)

De dage skal du også mere en have lov til at have.. man har brug for afslapnings og afkoblings dage.. dem skal du tage.. nogle gange kan det bare være svært at komme op på sporet igen bagefter.. så vil simpelthen bare lige sørge for at få sparket dig tilbage ;)

Jeg jo selv blevet træningsnarkoman lige for tiden og derfor meget hårdere overfor andre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha hold kæft jeg er en blondie.. har sq da hele tiden troede det var dig selv dig kaldte dig for fe og ikke fede.. Men man læser det jo som man synes der burde stå.. ;)en lille fe der flyver rundt ;)

De dage skal du også mere en have lov til at have.. man har brug for afslapnings og afkoblings dage.. dem skal du tage.. nogle gange kan det bare være svært at komme op på sporet igen bagefter.. så vil simpelthen bare lige sørge for at få sparket dig tilbage ;)

Jeg jo selv blevet træningsnarkoman lige for tiden og derfor meget hårdere overfor andre..

Hihi Du er nu en dejig blondie ;)

Nej husk på jeg bor på fyn - hvilket jeg har gjort de sidste mange år ;) Så det er ikke ment som en sød lille fe med vinger... :lolhit

Du er simpelthen en skat.. for de er bare så vigtig og huske og bevare fokus trods de dage.. og TRO mig - jeg er nemlig retti dygtig pt.. Spiser morgenmad (havregryn) HVER morgen.. noget som jeg aldrig har kunnet i hverdage.. plus jeg husker at spise frokost :) OG jeg drikker en hel kildevand før jeg tager min cola zero på kontoret (så det vil sige jeg maks kommer til at drikke en dåse cola zero på arbejde!) Og det er allered KÆMPE skridt for mig... Ved godt en zero ikke feder - men som manse siger så ødelægger den mit spiserør med alt det brus..

I den nye uge skal jeg HUSKE at få købt en skridttæller!

Ja du er en træningsnarkoman pt.. men kan godt selv huske hvor fedt det var.. (damn det er mange år siden)...

Nu vil jeg være arbejdsnarkoman.. og drøne afsted...

Har du en mail jeg kan fange dig på søde? Har lige et par spørgsmål i forhold til Alanya :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

har sendt dig en pm med min email ;)

Man skal starte med at skære ned så en cola om dagen er fin.. jeg har prøvede for mange gange at gå fra en dag at leve livet fedt, gået på kur.. gået et par måneder og tilbage til det fede liv.. for mig handler det om at skære ned så man stadig nyder livet bare ikke så meget af det usunde..

arbejdsnarkoman bliver jeg aldrig.. kan du sparke til mig der ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

har sendt dig en pm med min email ;)

Man skal starte med at skære ned så en cola om dagen er fin.. jeg har prøvede for mange gange at gå fra en dag at leve livet fedt, gået på kur.. gået et par måneder og tilbage til det fede liv.. for mig handler det om at skære ned så man stadig nyder livet bare ikke så meget af det usunde..

arbejdsnarkoman bliver jeg aldrig.. kan du sparke til mig der ;)

Ja det dutter jo ikke bare og gå fra det ene´til det andet - ikke for mig i hvertfald..

Og har lige spist min frokost! DYGTIG er jeg ;)

Hmm ej arbejdsnarkoman kan man vidst heller ikke kalde mig når det kommer til kedeligt kontor job... Men snakker vi billeder, grafik m.m ;) Så kunne jeg sidde med det konstant og hele tiden!

HAR sendt dig en mail.. :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

har altså ingen mail fået..

Del dette indlæg

Annonce ♥

<_< Glæder mig på ingen måde til at skulle op på vægten i morgen tidlig....

En uge hvor der bare ikke har været plads/tid/mulighed for at gå en tur eller noget...

H har LOVET og få sat wii'en til i morgen... og onsdag SKAL jeg huske og finde en skridttæller...

Bliver nød til at gøre noget ved det her!!! Hvilket min krop mindede mig tydeligt om på vej hjem i bilen igår aftes... :(

Det er IKKE rart med stærke smerter siddende bag venstre bryst....

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt du får wii.. så har du ingen undskyldning fremover vel søde.. ;)

:kram det lyder ikke godt det med de smerter.. :kram er du okay ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt du får wii.. så har du ingen undskyldning fremover vel søde.. ;)

:kram det lyder ikke godt det med de smerter.. :kram er du okay ?

Jaa glæder mig til den bliver sat til igen... Det har den ikke været siden vi fik nyt fjernsyn...

Hmm det er heller ikke godt.. spekulere på og tage til lægen med det.. det gør herre-nas og jeg er sikker på jeg falder om bagefter.... :/

Men ja jeg er oki indtil videre.. Ukrudt forgår ikke så let ;P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er simpelthen så stolt af mig selv.... At jeg husker og spise mine havregryn HVER morgen... Det er sååå mange år siden det overhovedet har fundet sted...

Derudover har jeg været dygtig til at huske og få noget med til frokost - samt lidt til hen på eftermiddagen :) Ja kan næsten ikke får armene ned over det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er simpelthen så stolt af mig selv.... At jeg husker og spise mine havregryn HVER morgen... Det er sååå mange år siden det overhovedet har fundet sted...

Derudover har jeg været dygtig til at huske og få noget med til frokost - samt lidt til hen på eftermiddagen :) Ja kan næsten ikke får armene ned over det...

Hvor gram havregryn spiser du?? Synes tit jeg kommer til spise for meget af det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor gram havregryn spiser du?? Synes tit jeg kommer til spise for meget af det.

Pas. Jeg fylder mi. Skål godt op og hælder min sødmælk på og spiser det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV - så er det veje dag i morgen tidlig... og jeg tror desværre ikke det er særlig positivt....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh hvad bekymrede jeg mig dog så meget for??

Vægten sagde - 400g - hvilket bestemt er den rigtige vej :)

OG i morgen skulle jeg gerne modtage en skridttæller... den bedste på markedet efter hvad jeg har kunnet læse mig til! SÅ må jeg se om man evt kunne presse nogle flere skridt ind.

Pt. er ryggen helt skidt til noget som helst... Og så må man jo fokusere andet steds.

Har her for lidt siden spist 2 lækre hj.lavet tortillas - :mam uhm!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh hvad bekymrede jeg mig dog så meget for??

Vægten sagde - 400g - hvilket bestemt er den rigtige vej :)

OG i morgen skulle jeg gerne modtage en skridttæller... den bedste på markedet efter hvad jeg har kunnet læse mig til! SÅ må jeg se om man evt kunne presse nogle flere skridt ind.

Pt. er ryggen helt skidt til noget som helst... Og så må man jo fokusere andet steds.

Har her for lidt siden spist 2 lækre hj.lavet tortillas - :mam uhm!

Godt gået søde!!! :glad :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt lille Fe :glad

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER