Miss_matilde

Stinnamusen's "Fra Fe' til mindre Fe' "-tråd

100 indlæg i dette emne

JEPS - det er nu....

Hende den fede må igang.... Så i morgen tidlig er det OP på vægten...

******************************************************************************************

EDIT:

NÅ.. nu må jeg hellere skrive lidt mere her :)

De sidste 5 år har jeg jo fyldt mig selv med hormoner af alskins slags... Dette og en i forvejen vægt der havde for mange tal - har bestemt ikke resulteret i noget smukt :rolleyes

MEN når man desværre har "dumme/gamle" vaner man ikke vil falde tilbage i - er det liiidt svært. Har flere gange været på vej derhen igen.. men NEJ!

ENDELIG har jeg efter mange mange år - lært og spise morgenmad... Før i tiden kunne jeg kun spise noget i weekenden. MEN nu spiser jeg hver morgen i hverdagen en stor skål havregryn med LIDT sukker og øko sødmælk. Og ja inden nogen punker mig for at jeg bruger sødmælk - så er det det eneste jeg kan få ned. IGEN noget der har taget mig over 20 år at lære...

Mit nytårsfortsæt for 2011 - var bla. at blive bedre til at spise frokost.. for det har også været et hængeparti.

Det er bare ikke altid nemt og finde på noget - når man er utrolig kræsen... <_<

Bare for kort at fortælle: Så HADER jeg:

Pålæg - leverpostej

Genopvarmet kød, kartofler

Bernaise sauce

Lever

Mayonaise

Ristede løg

Rosiner

Mælk

Kaffe

Makrelsalat

Parmesan Ost

Oliven

Varme gulerødder

Osv. osv. osv

Grundet hormonerne og min krop der spasser ud.. får jeg sommetider ekstrem kvalme/halsbrand.. og det eneste der kan tage det lidt er engang Nesquick/kakao... -_-

SÅ ja man må jo leve med sine laster så godt man nu kan....

Jeg er jo en høj pige... 180 cm (når jeg husker og rette mig op)... Selve vægten tror jeg bare jeg holder for mig selv.. for det er alt for pinligt.. :blabla

Del dette indlæg

Have fun :yay

Og velkommen ind i kampen .. hepper på dig omend du slet ik' ser fe u ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

:glad :glad :glad :glad :glad En masse hep herfra ;) Håber du har fundet en masse motivation frem, og det bare kommer til at gå derudad :kram2 Og syntes altså bestemt ikke, at du ser fe u ^_^ :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Have fun :yayOg velkommen ind i kampen .. hepper på dig omend du slet ik' ser fe u ^_^

:glad :glad :glad :glad :glad En masse hep herfra ;) Håber du har fundet en masse motivation frem, og det bare kommer til at gå derudad :kram2 Og syntes altså bestemt ikke, at du ser fe u ^_^ :wub

Hvor er i dog helt fantastisk søde ;)

MEN nu er det billede jo på - fordi jeg ser brandgodt og tynd ud ;) Sådan er virkeligheden bare ikke... :( Tværtimod...

Burde vel tabe mig minimum 40kg.... :o

Lover og sætte et par billeder på i løbet af dagen i morgen...

G'nat i skønne vidunderlige og seje pige..

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flæskebilleder :D

Velkommen i kampen Søde :) glæder mig til at følge dig.. :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vilkommen ind i kampen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en lille hurtig update på dagen i dag.. Er nemlig spontant på vej ud til vores venner.

Morgenmad: havregryn med sødmælk

Frokost: En lille portion af aftensmaden fra igår - laks i sennepssauce og hertil råkost salat. Et stykke ciabatta med DGS rullepølse. Lige knap en dåse cola zero

Eftermiddag: et stykke ciabatta med DGS rullepølse + 1 kildevand

Aften: Biksemad (kartofler, oksemørbrad) + 1 1/2 spejlæg + Pepsi Max.

Ekstra: 3 små skiver marcipan :o :o FYYY!

Motion: 5 minutter på motions cyklen

Ville egentligt gerne skrive meget mere, men det bliver imorgen ;)

God aften i skønne kvinder :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flæskebilleder :D

Velkommen i kampen Søde :) glæder mig til at følge dig.. :kiss

;) Ja hvis jeg kan finde nogen.... Er jo altid BAG kameraet...

Vilkommen ind i kampen :D

TAK Dorthe...

Held og lykke :kram

TAK :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go kamp :) glæder mig til at følge dig herinde :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Trods jeg er syg og total grokky - så har jeg HUSKET og spise...

Morgen: 1 skål havregryn med sødmælk

Frokost: 2 Fuldkorns rugboller med DGS rullepølse...

Aften: Nachos med cheddar cheese, hj.lavet guacemole og cremefraiche (Manden er syg med høj feber.. så jeg måtte jo klare mig selv - trods jeg selv er syg..)

Motion: NADA...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Idag har været en lidt træls dag..

Har jo haft fri - men har en meget syg mand hjemme... så for det første har svigerfar haft ringet 50 gange for og sprøge om noget som revisoren har spurgt om.. <_<

Nåå men kom da op og for og opdage mælken jo var for gammel.. så varmee en fuldkorns rugbolle til både manden og jeg.. (han rørte dog ikke sin).

Jeg drak en Cola zero - da jeg var halv dårlig.. og langt om længe kom jeg afsted til O'ense for og bytte gaver...

Da jeg kom hjem igen var det med forsyninger af alt muligt for og få manden til at spise lidt.

Han spiste 1 1/2 æble.. og jeg spiste det samme..

Derudover havde jeg nogle af de der små chocolate chip cookies fra Superbest til ham.. OG dem har jeg jo selv indtaget <_< <_< DUMT!

Spiste et stk. fransbrød med banan - for og holde kvalmen væk..

...og ja her til aften lavede jeg Fuldkorns Lasagne fyldt med gulerødder og peberfrugter. Hertil grønne asparges og sukkerærter. UHMM!

Motion er der intet af - bortset fra jeg gik rundt og rundt i centeret i O'ense...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er skutte nemt med projekt "sund livsstil" når man er syg, og sådan er det bare :kram2 Og det motion du fik af, at gå rundt i centret er bedre end ingen, så det er fint nok ;) Håber I snart kommer ovenpå derhjemme :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lovede jo billeder af mig selv... MEN på denne har jeg ikke rigtig nogen... Og ja det er jo altid mig der fotografere..

Opdagede dog at der til Julefrokosten her hos os den 4 december - er bleven taget et par ;)

post-259-043296400 1294257348_thumb.jpg

Mig længst til højre - Her skal måske fortælles at tøserne og jeg er igang med at skråle: HVORFOOOOR GÅR LOUIIIISE TIL BAL..... (Vi indspillede den til min PA)

post-259-091347700 1294257394_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er skutte nemt med projekt "sund livsstil" når man er syg, og sådan er det bare :kram2 Og det motion du fik af, at gå rundt i centret er bedre end ingen, så det er fint nok ;) Håber I snart kommer ovenpå derhjemme :kiss

Nej det er ikke nemt... det tog også liiige nogle kræfter og være afsted - når jeg stadig er halv syg..

TAK søde..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lovede jo billeder af mig selv... MEN på denne har jeg ikke rigtig nogen... Og ja det er jo altid mig der fotografere..

Opdagede dog at der til Julefrokosten her hos os den 4 december - er bleven taget et par ;)

post-259-043296400 1294257348_thumb.jpg

Mig længst til højre - Her skal måske fortælles at tøserne og jeg er igang med at skråle: HVORFOOOOR GÅR LOUIIIISE TIL BAL..... (Vi indspillede den til min PA)

post-259-091347700 1294257394_thumb.jpg

Du er en smuk kvinde :wub :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er en smuk kvinde :wub :kram2

:wub

TAAAAK

ILM sødeste ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad søde.. nu snakker jeg sq helt ærlig for sådan er jeg.. ja du har et par kg eller to for meget, men hvor heldigt er det så ikke lige at de 1. sidder så harmonisk og 2. at du bare er pisse flot alligevel.

Jeg jubler sådan af glæde over du vil tabe dig.. og det egentlig ikke fordi jeg synes du burde af udsende, men fordi jeg nu ved hvad det gør ved en nå kiloene ryger af.. Og jeg ønsker det så meget for dig at du skal mærke den kærlighed til dig selv..

synes det fint du ikke har dyrket motion.. ens helbred skal man også tænke på og når du ikke selv er helt frisk er det vigtigst at blive det først. Godt du har spist sundt.. og skide være med de kiks.. de spist og se kun frem..

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg kan ikke få øje på alle de kilo ...! Du må ha' en go' højde at fordele dem på :)

Du ser dejlig ud!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad søde.. nu snakker jeg sq helt ærlig for sådan er jeg.. ja du har et par kg eller to for meget, men hvor heldigt er det så ikke lige at de 1. sidder så harmonisk og 2. at du bare er pisse flot alligevel.

Jeg jubler sådan af glæde over du vil tabe dig.. og det egentlig ikke fordi jeg synes du burde af udsende, men fordi jeg nu ved hvad det gør ved en nå kiloene ryger af.. Og jeg ønsker det så meget for dig at du skal mærke den kærlighed til dig selv..

synes det fint du ikke har dyrket motion.. ens helbred skal man også tænke på og når du ikke selv er helt frisk er det vigtigst at blive det først. Godt du har spist sundt.. og skide være med de kiks.. de spist og se kun frem..

:kiss

:wub TAK søde....

Hmm sidder flot på mig syntes jeg nu ikke... :unsure

Hvor er du skøn.. tusinde tak for sparket.. og ikke mindst for den flotte flotte kæde.. :biglove

Kampen SKAL kæmpes.. og jeg har jo de bedste støtter i alle jer skønne piger... :blush

Og du/i har ret... Nu skal jeg jo også lige sørge for og blive rask!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg kan ikke få øje på alle de kilo ...! Du må ha' en go' højde at fordele dem på :)

Du ser dejlig ud!

Hvor er du sød Louise... :wub

Tror kjolen gør meget ;) Og så er der jo 180 cm.. når kvinden her huske og rette sig op..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød Louise... :wub

Tror kjolen gør meget ;) Og så er der jo 180 cm.. når kvinden her huske og rette sig op..

:sm - det glemte du så lige at nævne i forhold til din vægt skønne Stinna... så vejer jeg jo faktisk stadig mere end dig med min dværgvækst! :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:sm - det glemte du så lige at nævne i forhold til din vægt skønne Stinna... så vejer jeg jo faktisk stadig mere end dig med min dværgvækst! :rolleyes

<_< Syntes nu kiloene sidder som var jeg 1 meter og LAV!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER