Barbamama

Gode steder at købe garn online? :-)

6 indlæg i dette emne

Jeg er blevet bidt af at strikke! :loveshower

Men den lokale garnbutik har altså ikke altid helt det garn, som jeg gerne vil have <_<

Så jeg vil høre om nogle af jer kender nogle gode online garn shops? :)

Jeg overvejer at købe fra garnsalg.dk, er der nogen der kender den? :)

Del dette indlæg

garnstudio.dk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krestoffer.dk, rasmilla.dk, stof og stil og stof2000 har også garn. Ellers ligger der en garn biks på boulevarden og en i gågaden i Nørresundby. Der er garanteret også flere i Aalborg men kan ikke huske dem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

garnstudio.dk :)

Krestoffer.dk, rasmilla.dk, stof og stil og stof2000 har også garn. Ellers ligger der en garn biks på boulevarden og en i gågaden i Nørresundby. Der er garanteret også flere i Aalborg men kan ikke huske dem ;)

Fedt, så har jeg lidt at gå efter!! :super

Min mor har hørt, at den på boulevarden er rigtig god, har du erfaringer med dem? Jeg var i p&p i Vejgaard idag. De har meget garn og billigt garn, men jeg synes aldrig de har HELT det som jeg gerne vil have :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig været i den på boulevarden men har også hørt de skulle være gode, dog list dyre :)

Rasmilla har jg kun hørt godt om. De hr vist noget godt uldgarn :)

Krestoffer har jeg før handlet ved og er gode, okay priser og sender altid på den billigste måde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved godt, det ikke er online, men jeg har luge købt 6 nøgler garn i Søstrene Grene til 11 kr. stk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER