Nitzen1987

Hvor lang tids levering er der hos Vistaprint?

13 indlæg i dette emne

?

Del dette indlæg

Det kan man betale sig fra :D

Det ene år valgte jeg 21 dages levering fordi jeg var i god tid, dvs den billigste mulighed. Det kom alligvel efter 5 dage.

Sidste år valgte jeg omkring én uge og det kom også der.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bestilte med 3 ugers levering dvs det skulle komme den 20.november. Vi fik det i tirsdags...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bestilte med 3 ugers levering dvs det skulle komme den 20.november. Vi fik det i tirsdags...

:ditto Og jeg mener, at jeg bestilte det onsdag eller torsdag i sidste uge :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bestilte så det skulle komme d. 21 :) Har fået det i dag - Og jeg er ufattelig positiv overrasket!! Har ellers hørt lidt skidt om dem, men de får kun roser herfra :) (Har bestilt kalender derinde)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bestilte så det skulle komme d. 21 :) Har fået det i dag - Og jeg er ufattelig positiv overrasket!! Har ellers hørt lidt skidt om dem, men de får kun roser herfra :) (Har bestilt kalender derinde)

Har du så tilfældigvis også fået en faktura på moms af kalenderne?! Det fik jeg pr. mail forleden - 181 kr. ekstra udover det beløb der er betalt! Venter stadig på respons fra dem, hvad det skal betyde!

Men ellers er kalenderne rigtig fine - vi er også tilfredse med dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du så tilfældigvis også fået en faktura på moms af kalenderne?! Det fik jeg pr. mail forleden - 181 kr. ekstra udover det beløb der er betalt! Venter stadig på respons fra dem, hvad det skal betyde!

Men ellers er kalenderne rigtig fine - vi er også tilfredse med dem :)

Skal da vist lige have hørt manden til det. Det er nemlig også kalendere vi har købt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næ.. Umiddelbart har jeg kun betalt for de 3 kalendre jeg har købt, og der er prisen vist bare almindelig.. Der er intet udover det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bestilte i tirsdags, og jeg har lige fået det i dag :) og der betalte jeg for en uges levering.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også bestilt kalendre derfra i år. Bad om 21 dages levering, fordi det var billigst og jeg ikke skal bruge dem før jul. Men de kom vist alligevel allerede efter en uges tid :)

Jeg er fuldt tilfreds og synes de er meget flotte :) Bestilte også derfra sidste år.

Jeg har også modtaget en momsfaktura, men jeg har ikke forstået det som om at det er en pris jeg skal betale ud over det jeg allerede har betalt? De kan da ikke trække et nyt beløb medmindre man har indskrevet sine kortoplysninger igen og trykket godkend.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror, uden at vide det, at siden i modtager moms fakturaer er fordi at de handler meget med firmaer og så kan de nemmere trække pengene fra. Så tvivler da på at I skal ligge noget i det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay... så må jeg nok satse på de 7 dages levering... vi skal nemlig have bestilt julekort og kalender,men Maja skal først fotograferes i starten af december... synes godt nok at portopriserneer lidt pebrede :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay... så må jeg nok satse på de 7 dages levering... vi skal nemlig have bestilt julekort og kalender,men Maja skal først fotograferes i starten af december... synes godt nok at portopriserneer lidt pebrede :blink

Ja, jeg bruger pixum normalt, fordi de har nogle bedre porto priser.. De er lidt dyrere overordnet set, men når portoen kommer på, så er de alligevel billigere :) (Dog ikke når vistaprint kører de her tilbud jo)

Men ja, vi gav da næsten 200 kr for ting der var "gratis" pga portoen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER