Guest

Lenes vægttråd tilbage på før graviditetsvægten :(

156 indlæg i dette emne

800 g til næste delmål og 3,9 kg tabt indtil nu det er så fedt.

Langsomt men sikkert, men der har heller ikke været så meget tid til træning udover den daglige cykeltur.

5-2 virker super for mig, men jeg tror at oktober må blive en 6-1 måned da jeg skal hente stortset alle dage og være alene med Simon indtil han er puttet, så vil gerne have lidt ekstra overskud og tid til ham.

Tilgengæld er jeg blevet totalt hooked på min kalorielette morgenmad: A38 (0,5%) med havregryn og en presset grapefrugt uhm.

Glæder mig til at nå delmål 2 og er glad for at være kommet i gang med "projekt lettere mig"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidde og er lidt nede! Og gør mig tanker om trøstespisning...

Jeg har altid trøstespist. Altid fået opture af sukkerrushet, tænkt at det var dejlig selvforæleslse, men FOR HULAN DA - Det er jo ligesom at tisse i bukserne, det varmer kun et øjeblik.

Jeg havde en kollega der spurgte til min bror i frokostpausen, og det slog mig lidt ud, ikke at hun spurgte - for det var sku både sødt og betænksomt, men at svaret var at det ikke går!

Lige nu har jeg den vilde lyst til at gå ned i slikkassen og finde lidt sødt og trøste mig på, F*** hvor det er svært at bryde en flere år gammel uvane.

Knap så slanketrådsrelateret og så alligevel lidt, det hjalp i hvert fald lige at få det skrevet og trangen til trøst via sukker er lidt mindre nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik så en lorte sag af rang og endte med at køre en hel pose Pariserlinser ind mens jeg prøvede at løse den...

387 tomme kcal til mig :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Nu glemmer du bare den pose pariser linser og så sætter du dig op på hesten igen og fortsætter i den gode stil!!! Sket er sket, det kan vi ikke ændre på men du kan lade være med st køre mere junk ind i dag! Imorgen er en ny dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Nu glemmer du bare den pose pariser linser og så sætter du dig op på hesten igen og fortsætter i den gode stil!!! Sket er sket, det kan vi ikke ændre på men du kan lade være med st køre mere junk ind i dag! Imorgen er en ny dag!

Tak. Og du har jo så uendeligt ret og nu går der længe før jeg kan finde på at gå i slikkassen igen, for nu var jeg der jo for ikke så længe siden. I dag er i dag og i morgen er en ny dag, og der skal jo også være plads til lidt junk indimellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Og du har jo så uendeligt ret og nu går der længe før jeg kan finde på at gå i slikkassen igen, for nu var jeg der jo for ikke så længe siden. I dag er i dag og i morgen er en ny dag, og der skal jo også være plads til lidt junk indimellem.

Præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yay det går stadig den rigtige vej - ikke så hurtigt, men taget min status som "semi alene" mor i betragtning synes jeg at det er helt ok.

Jeg glæder mig helt wildt til wekenden hvor jeg har lokket manden til at tage Simon lørdag formiddag så jeg kan få trænet. nuj det er længesiden så det er tiltrængt. :box :8: :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt, Lene :yay Kan godt forstå du glæde dig til at få trænet igennem, det er lidt fedt når man bliver ramt af den følelse :)

Havde slet ikke bemærket sammenhængen mellem vores vægt :) Skal vi lave en deal om, at vi mindst kommer "back to the 70'ties" også kan vi tage målet mod medio 70'erne efterfølgende :)

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt, Lene :yay Kan godt forstå du glæde dig til at få trænet igennem, det er lidt fedt når man bliver ramt af den følelse :)

Havde slet ikke bemærket sammenhængen mellem vores vægt :) Skal vi lave en deal om, at vi mindst kommer "back to the 70'ties" også kan vi tage målet mod medio 70'erne efterfølgende :)

:glad :glad :glad

Det er en aftale! 70'erne pas på nu kommer vi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en aftale! 70'erne pas på nu kommer vi!

:super SÆT I GANG :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh snød og hoppede på vægten i morges. 82,1 kun 100 g til 2. delmål. vi skal til 3 gange fødselsdag denne weekend så der må holdes lidt igen. Men nøj hvor er det fedt og elsker at være kommet så langt. Jeg er mindre end jeg har været i årevis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh snød og hoppede på vægten i morges. 82,1 kun 100 g til 2. delmål. vi skal til 3 gange fødselsdag denne weekend så der må holdes lidt igen. Men nøj hvor er det fedt og elsker at være kommet så langt. Jeg er mindre end jeg har været i årevis.

:bunny hvor er du sej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min gamle elskedebadevægt er gået i stykker og den nye vejer mere end den gamle.

 

Er dog tilbøjelig til at tro mere på den nye, men så må vi da bare kæmpe lidt hårdere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er under 82, men da det tildels er pga sygdom og minus apetit i sidste uge tør jeg ikke sætte det på som delmål nået før vægten også viser det samme i næste uge.

Jeg savner at træne - det var skønt forrige weekend, så må have :prik til manden så der kan blive prioriteret trænigstid til mig.

 

Jeg kan se at mit maveskind er begyndt at hænge lidt, men der er heller ikke så meget til at fylde det ud mere, så tror jeg om ikke andet må have gang i mavebøjningerne inden sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay - har fået en kompliment fra en mandlig kollega i dag.

 

Han sagde han længe havde oervejet at sige at det klædte mig med mit vægtab, men han ville ikke sige noget, hvis det nu ikke var rigtigt :LOL.

 

Så nu er jeg bare på en lille lyserød sky!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå +400g til mig efter endt sygdom, men det var forventeligt.

Er røget lidt af min 5-2 så hopper på igen med en faste dag i morgen.

 

Nu skal jeg snart have delmål 2 nået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUREN ER IKKE OPGIVET DEN ER BARE PT PÅ PAUSE...

 

Nå fik ikke startet om med 5-2 igen, for nu er jeg snottet og hoster.

Snotten kan jeg leve med, men hosten er bare slem, så der bliver spist bolcher og drukket te med honning til den store guldmedalje... Ikke just slankemad, og det er chokoladen der holder mig kørende en hel dag på arbejdet efter en nat med hosten vidst heller ikke.

Men nu må jeg bare fokusere på at blive rigtig rask og så må jeg give den gas igen bagefter. Men øv hvor er jeg træt af at være sløj, nu har jeg været on-of syg gennem hele oktober og november, og synes snart ikke at jeg kan være bekendt over for mit arbejde at have flere sygedage. Jeg har jo også nogle opgaver der skal afsluttes. Øv altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på vægten trods sygdom i dag og den sagde 81,5 men ved at det skyldes sygdom og manglede appetit og tildels også dehydrering. Så det tæller vidst ikke. Skal til lægen i morgen, nu orker jeg ikke at være syg mere, og så må jeg få hendes input til om jeg skal holde tabs-pause til jeg er mere oven på og har fået boostet mit imunforsvar lidt.

Men jeg vil på sigt stadig ned på 75. det skal kunne lykkedes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv efter at have levet af honning og bolsjer i en uge har jeg taget et kg på (82,5)... :klap

Jeg kan gudskelov mærke at penicillinen virker, så mon ikke jeg snart kan komme stærkt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

82,6 efter endnu en uge med skranten, men hey det er kun +100g på en uge, så helt slemt er det ikke.

 

Efter aftale med lægen holder jeg pause fra 4-2 indtil jeg er helt på toppen og har været sygdomsfri i min. 14 dage.

 

Så det er ikke direkte kur for tiden. Men jeg kommer stærkt igen. Om ikke andet så "med slankekur i januar og alt det der"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tør jeg tro på det!

 

2. delmål er nået. :yiepie  Ugens vægt 81,3, så det skal bare holdes i julen!

 

Jeg er efterhånden helt oven på alt min sygdom, så når vi er over julen, skal den have maks gas på træningen.

 

Jeg kan næsten "smage" at være under 80 kg, hvor er det bare fedt, jeg er maks motiveret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, nu er jeg syg IGEN jeg gider ikke mere!!!!

 

Jeg har bestilt tid til zoneterapi i januar i håb om at det måske kan hjælpe på mit imunforsvar, men nu må vi se hvad der sker.

Vægten siger 81,6 dvs. + 300 gram denne uge, men med både sygdom og mens, så synes jeg det er ok, for kan mærke på min vielsesring at jeg også har vand i kroppen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

81,6 så status quo. men det er også fint her i julen. glæder mig til den 27 for der skal jeg ned og træne og så skal den bare have gas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå julen har været hård!

83,3, så nu skal der kæmpes med fornyet styrke.

Igang igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER